Gå til innhold

Hva gjør en mann god i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det at mannen liker å tilfredstille kvinnen sin og hva gjør dere for å gjøre det?Nyter dere det?

Eller bare kjører på?

Anonymkode: 7d83d...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som gjør en mann god i senga er nettopp det å ikke bare tenke på egen nytelse, men begges. Jeg har opplevd at de fleste vil tilfredstille kvinnen, og blir kåte av å se kvinnen nyte. Men det finnes selvfølgelig mange som bare driter i. 
Hva mannen gjør for å tilfredstille meg er vel det aller meste. Er ingenting jeg har bedt om som han ikke har gjort, og omvendt. Tar seg god tid og sørger for at jeg kommer hver gang. Sex handler jo om å tilfredstille hverandre. Aldri skjønt meg på de som bare vil bli ferdig så fort som mulig

• Liker 3
Skrevet

Det som gjør meg til en sex gud, det er at jeg kommer i mål hver eneste gang, og det ganske så raskt også. 🦸

• Liker 7
Skrevet

Det er vel omtrent like vanlig å være opptatt av at kvinnen nyter som å ha dårlige evner til tenke at begge to skal nyte. Det er mye seksuell egoisme hos mange. 

For min del er det at vi skal nyte begge to, og at mannen er opptatt av det, selvfølgelig. 

En mann som er ego i senga kuttes kjapt ut, og ender opp med nei takk. 

Anonymkode: 8ebaf...af2

• Liker 1
Skrevet

At han er åpen for å finne ut hva hun liker. I motsetning til å ha bestemt seg på forhånd for hva det er meningen at hun skal like.

Anonymkode: 8a231...cb1

• Liker 3
Skrevet

At han hører etter, og er villig til å følge råd.
Det gjelder forsåvidt alle kjønn. Siden ingen er like, og folk liker forskjellige ting 😃 

• Liker 3
Skrevet

menn med 18+ cm

Anonymkode: 63142...04d

• Liker 3
Skrevet

For meg er det en som har normalt til over gjennomsnittlig størrelse, kjemien er der (kanskje viktigst av alt), han er dominerende, ikke for kjærlig, ganske røff og bare "tar for seg". Ikke FOR opptatt av meg, for da føler jeg bare press for å få orgasme. Liker menn som er WILD, ikke noe vaniljesex-opplegg.

Anonymkode: 2d97b...761

Skrevet

Tenkte kanskje jeg skulle lære noe her, men fant bare beskrivelser av meg.

• Liker 1
Skrevet

Han må ha en pikk som er 21 cm målt fra oversiden🙂

Anonymkode: 50a74...bdd

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Rights skrev:

Det som gjør meg til en sex gud, det er at jeg kommer i mål hver eneste gang, og det ganske så raskt også. 🦸

En mann etter min smak 😍

Skrevet
1 time siden, Rights skrev:

🤮🤮🤮

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må ha en pikk som er 21 cm målt fra oversiden🙂

Anonymkode: 50a74...bdd

Viktig å understreke. Altfor mange måler fra kneet og får urealistiske lengder.

Anonymkode: 93acb...fb0

• Liker 5
Skrevet

At han viser lidenskap og begjær, det vil si at når vi har sex sammen så er han opptatt av meg og viser at han liker meg og vil ha meg, både med kroppsspråk og ord. Det er jo kjempe fint å høre at man er deilig/nydelig/sexy/vakker når man er nakne sammen og sårbare (ja, jeg syns sex er sårbart). Det at han også viser interesse for min nytelse og ønsker å gi meg orgasme og lære min kropp å kjenne, det er et vanvittig stort pluss. Mange menn tenker sånn at orgasmen er kvinnens ansvar og de gidder ikke en gang engasjere seg eller prøve å gi henne det. Villigheten til å lære kvinnens kropp å kjenne er for mange uaktuelt, og det syns jeg er trist! Det er så fint om mannen kan gi meg orgasme, enten ved å slikke eller stimulere meg mens vi har sex, jeg er så klart villig til å lære bort mine triks og vise hvordan det gjøres, men igjen, ikke alle er like interessert. 

Det at han også liker å snakke om sex og at man kan utveksle fantasier og preferanser, snakke åpent om det både i sengen og bare tilfeldig i hverdagen, det bidrar til at sexlivet blir optimalt. Det er viktig å kjenne hverandre, og ikke alt kan leses på kroppsspråk, noen ting må sies med ord.

Så ja, det gjør en mann god i senga i min bok. Jeg har bare møtt èn slik mann, men han ville ikke prøve å gi meg orgasme, da. Det ble visst for mye rettleiing og det likte han ikke, så da fikk jeg gjøre det selv... 

Anonymkode: 1705d...858

• Liker 2
Skrevet

Forsiktige gutter som fomler og nesten ikke tør ta ideg er ihvertfall turn off. 

Anonymkode: 466d1...ed2

Skrevet

At han får ståpikk og varer i 2-5 min i senga.😁

Anonymkode: 6b12d...404

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsiktige gutter som fomler og nesten ikke tør ta ideg er ihvertfall turn off. 

Anonymkode: 466d1...ed2

Me 2 har satt sitt preg på alle gutter, så derfor har de blitt mere pysete i senga. Vanilijesex er kommet for å bli.😊👍

Anonymkode: 6b12d...404

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...