sørlands-jenta Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 har dere opplevd at når utleier kommer å skal forlenge kontrakten. Og vil se hvordan det står med leiligheten i alle rom. At han da går inn på soverommet deres ?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Hvis han vil se over leiligheten, så er jo alle rom =også soverom. Opplevd iallefall to ganger, og forstår at de vil se leiligheten, er jo nesten eneste gangen de har sjansen til å se at du ikke ødelegger noe.... Vanskelig å si opp leietager, så da er det lettere å bare ikke fornye kontrakten om det ser ut som du ikke passer på leiligheten. Hørte feks en gang om noen som ikke fikk forlenget kontrakten da utleier sæ at leietager hadde teipet igjen alle ventilene! Veldig forståelig at ingen vil leie ut til sånne folk noe mer.... Anonymkode: 95f1b...2a8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Så klart!! For vil jo ikke forlenge kontraktene hvis det er synlige skader eller andre ting. Det er derfor jeg kjører tidsbestemt kontrakter, og derfor jeg velger å ha kontraktsmøte i leiligheten. Det er jo varslet så bare å rydde bort eventuelle ting du ikke vil vise frem 😉 Anonymkode: 1d4c5...425 1
mammahjarte Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Det er heit vanlig med befaring ved kontraktforlengelse. Ikkje ta det personlig
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Selvfølgelig skal han også besiktige soverommet. Hvordan skal han ellers kontrollere at du tar vare på leiligheten før han forlenger kontrakten? For alt han vet kan du tørke klær på soverommet, samtidig som du aldri lufter der inne og har rullegardina nedtrukket 24/7. Gjerne uten varme på der inne også... Velkommen, muggsopp. Bare for å ta et eksempel.., Med det værnet som leietakere har idag skjønner jeg meeeget godt at han vil sikre at alt er i orden før han lar degfortsette å bo der. Det finnes de som ikke har boevne. Anonymkode: ffc86...119 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå