AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Vært sammen i snart 6 år. Han sier han ikke kjenner når jeg kommer, men jeg har sagt det mange ganger. Nå er han så rask at jeg rekker ikke å nyte engang. Sier jeg noe, så svarer han at jeg har dårlig tid. I tillegg er det aldri komplimenter å få, aldri ett jeg er glad i deg eller elsker deg. Føler at vi aldri er ett VI. Hvordan rette opp dette? Anonymkode: 9a2bc...9bf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Hvis du ikke trives i forholdet så er det helt lov å gjøre det slutt. Husk at du fortjener en som behandler deg bra, og selv om du sikkert er glad i han akkurat nå, så vil det gå over til slutt hvis du slår opp, og så finner du deg noen som passer deg bedre. Hvis du vil forbedre forholdet bør du ta en ordentlig prat og få han til å høre hvordan du føler det, eller ta han med på parterapi for eksempel. Anonymkode: e1469...9c6 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Enten slutter du å ligge med han helt til han er villig til å snakke om det, eller så gir du han beskjed om at han ikke får penetrere deg før du har kommet. Anonymkode: e60ea...59f 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Sannsynligvis ved å finne en ny som setter pris på deg. Etter 6 år burde ikke du være usikker og han burde kjenne deg Anonymkode: c3cdd...ce9 1
Gjest Bamse20 Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Sex skal ikke være et marathon. Om jeg hadde vært med en person som skulle komme veldig raskt og ikke gi noe tilbake, så hadde jeg raskt avsluttet.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enten slutter du å ligge med han helt til han er villig til å snakke om det, eller så gir du han beskjed om at han ikke får penetrere deg før du har kommet. Anonymkode: e60ea...59f Enig med deg! Enten så tilfredsstiller han deg først, eller så får han ta deg i en stilling så du får plass til hånda. Er han fremdeles ikke interessert er det bare å finne en ordentlig mann. Anonymkode: 2a32a...671
Milky Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 (endret) Da hadde jeg droppet å ha sex frem til han bestemmer seg for å gjøre det ordentlig. men det at han aldri sier noe hyggelig eller elsker deg er rart. Nå har jeg et veldig behov for å høre elsker deg ofte, så hvis han plutselig hadde stoppet å si det ville jeg tatt det som at han ikke elsker meg mer. Og da ville jeg slått opp Endret 2. november 2020 av Badbunny 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Jeg hadde det litt som deg. Jeg gjorde det slutt med fyren. Anonymkode: d146d...373
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 23 minutter siden, Badbunny skrev: Da hadde jeg droppet å ha sex frem til han bestemmer seg for å gjøre det ordentlig. men det at han aldri sier noe hyggelig eller elsker deg er rart. Nå har jeg et veldig behov for å høre elsker deg ofte, så hvis han plutselig hadde stoppet å si det ville jeg tatt det som at han ikke elsker meg mer. Og da ville jeg slått opp Jeg har også behovet for å høre de ordene. Hører de kun om jeg suger han. Anonymkode: 9a2bc...9bf
Milky Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har også behovet for å høre de ordene. Hører de kun om jeg suger han. Anonymkode: 9a2bc...9bf hva faen seriøst... det virker ikke som at han er så mye å ta vare på. Har du vurdert å gå fra han? Jeg ville tenkt at det er fake om han bare sier det ved bjs.. tror første steget bør være å stoppe å ha sex med han. Hvordan klarer du å bli kåt av dette egt? Høres bare helt turn off ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå