AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg har etter mange år, endelig økonomi til å unne meg ting. Da står LV høyt på lista og jeg har anskaffet meg noen ting. Først tenkte jeg at jeg skulle sjekke brukt hva ting kostet. Syns mye var dyrt og tenkte derfor at ting nytt kostet MYE mer. Sjekket derfor priser på nett og oppdaget til min store overraskelse at ting faktisk var rimeligere nytt enn fra finn.no. Jeg oppdaget jo ganske raskt at noe av grunnen til dette måtte være at det var vanskelig å få tak i enkelte ting. Men det gjelder vel ikke alt? Å hvordan får enkelte tak i 3 mini pochette fra butikken i oslo men jeg ikke får tak i noen? Grunnet til at jeg vet det er at alle legges ut på finn.no til langt høyere pris enn i butikk. Så råttent!!! Hva er vitsen med å kjøpe noe de ikke skal bruke? De burde blitt svartelistet! Samtidig ser jeg med undring at folk legger ut f.eks. brukte kortholdere til 2200 kr mens jeg nettopp kjøpte ny for 1800!!! Det verste er nok at ikke alle sjekker prisene på nye varer og dermed blir lurt. så til spørsmålet. Dere som handler en del på LV, har dere en fast selger dere forholder dere til slik som de gjør i f eks USA? Hvordan få tak i eksklusive ting som er vanskelig å få tak i? Jeg har jo nå mailadressen til ene selgeren grunnet kjøp fra oslo butikken. Kan jeg bruke denne direkte? Anonymkode: 5c32d...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Håper du ikke kjøper de mest harry greiene med LV-logoen over hele veska... Anonymkode: 693bd...7ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke kjøper de mest harry greiene med LV-logoen over hele veska... Anonymkode: 693bd...7ec Er sikker på at hun kjøper de hun liker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke kjøper de mest harry greiene med LV-logoen over hele veska... Anonymkode: 693bd...7ec Så forutsigbart, så patetisk. Anonymkode: 5f82b...3b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke kjøper de mest harry greiene med LV-logoen over hele veska... Anonymkode: 693bd...7ec Jeg er blodharry og står for det! Bryr meg fint lite om hva andre måtte synes om meg, heldigvis Anonymkode: 5c32d...a3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Del Skrevet 3. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke kjøper de mest harry greiene med LV-logoen over hele veska... Anonymkode: 693bd...7ec Ohh elsker den vesken jeg😍 Anonymkode: 38c37...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Del Skrevet 3. november 2020 Hva er egentlig problemet med at det er en logo på ei veske/klær? Aldri skjønt hvorfor folk reagerer 🤔 Er det folk som ikke har råd selv som reagerer eller alle? 🤷🏻♀️ Anonymkode: ab115...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Del Skrevet 3. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig problemet med at det er en logo på ei veske/klær? Aldri skjønt hvorfor folk reagerer 🤔 Er det folk som ikke har råd selv som reagerer eller alle? 🤷🏻♀️ Anonymkode: ab115...da4 Det er vel mange forskjellige som reagerer på det. Men for å bruke et litt talende eksempel: Ull-gensere fra Ralph Lauren med logo koster kanskje 1500 til 2000 kroner, mens gensere uten logo i omtrent samme kvalitet fort kan være mange ganger dyrere. Altså slår enkelte merker av på prisen når kunden er villig til å gå rundt som en reklameplakat. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle merker, men det er en trend: Smell på en logo på en stygg genser og selg den halvdyrt til folk som liker logoer og forbinder det med en slags luksus, og la folk med litt mer dempet smak kjøpe de "ordentlige" plaggene uten logo. Igjen, dette gjelder ikke alle. Og ikke LV, for logovarene deres er svindyre. Men fy søren, så kjedelig det er med alle som stadig skal kritisere LV-elsker her på KG. Er det ikke bare å holde kjeft om noe så harmløst? Anonymkode: 5f82b...3b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Del Skrevet 3. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mange forskjellige som reagerer på det. Men for å bruke et litt talende eksempel: Ull-gensere fra Ralph Lauren med logo koster kanskje 1500 til 2000 kroner, mens gensere uten logo i omtrent samme kvalitet fort kan være mange ganger dyrere. Altså slår enkelte merker av på prisen når kunden er villig til å gå rundt som en reklameplakat. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle merker, men det er en trend: Smell på en logo på en stygg genser og selg den halvdyrt til folk som liker logoer og forbinder det med en slags luksus, og la folk med litt mer dempet smak kjøpe de "ordentlige" plaggene uten logo. Igjen, dette gjelder ikke alle. Og ikke LV, for logovarene deres er svindyre. Men fy søren, så kjedelig det er med alle som stadig skal kritisere LV-elsker her på KG. Er det ikke bare å holde kjeft om noe så harmløst? Anonymkode: 5f82b...3b1 Helt enig! Smaken er som bake. Skjønner ikke hvorfor en logoveske provoserer så voldsomt.. Jeg ELSKER de 😃 Anonymkode: 5c32d...a3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 On 11/2/2020 at 8:26 PM, AnonymBruker said: Hva er vitsen med å kjøpe noe de ikke skal bruke? De burde blitt svartelistet! Hvorfor det? Markedet bestemmer, hvis ingen hadde handlet til dyrere så hadde de jo heller ikke fått solgt... Anonymkode: adaa8...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. november 2020 #11 Del Skrevet 5. november 2020 On 11/3/2020 at 2:18 PM, AnonymBruker said: Hva er egentlig problemet med at det er en logo på ei veske/klær? Aldri skjønt hvorfor folk reagerer 🤔 Er det folk som ikke har råd selv som reagerer eller alle? 🤷🏻♀️ Anonymkode: ab115...da4 Iflg her https://www.cnbc.com/amp/2016/11/28/no-logo-why-un-branded-luxury-goods-are-on-the-rise.html så Quote "Consumers want to be one in a million, not one of a million," Quote "we have found that it's better to avoid anything with a logo, as it keeps the post as 'real and lifelike' as possible." "using images with visible logos or immediately recognizable brands can often take away from that." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Del Skrevet 5. november 2020 Håper du tar til vettet å lar være å kjøpe noe så dumt som en dyr veske. Anonymkode: 5ad24...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Del Skrevet 5. november 2020 slike dyre ting proklamerer jo bare elendig økonomisk sans. Anonymkode: 2c109...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. november 2020 #14 Del Skrevet 5. november 2020 På 3.11.2020 den 1.17, AnonymBruker skrev: Ohh elsker den vesken jeg😍 Anonymkode: 38c37...f68 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå