AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Hei dere. Jeg er 23 uker I natt og mener jeg har kjent lite liv idag på baby. Jeg vet ikke om det er normalt? Forsøkt å vekke den lille i hele kveld men vet liksom ikke om det er for tidlig å oppsøke legevakt eller noe.. Jeg begynner å bli bekymret.. Anonymkode: e38b5...ad1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Kjennliv.no Anonymkode: 84037...83e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Det er veldig normalt så tidlig. Baby har ennå god tumleplass, og kan fint ha snudd seg slik at du ikke kjenner sparkene. Før uke 24 er det fastlege/jordmor du skal kontakte ved bekymring. Anonymkode: b5bf0...2f6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er veldig normalt så tidlig. Baby har ennå god tumleplass, og kan fint ha snudd seg slik at du ikke kjenner sparkene. Før uke 24 er det fastlege/jordmor du skal kontakte ved bekymring. Anonymkode: b5bf0...2f6 Okei ja takk for svar ❤️ roer meg litt ned å vite. Men jeg mener også det er så tidlig å kjenne noe hver dag siden jeg ikke er i uke 24 enda. Skal jeg bare vente? Anonymkode: e38b5...ad1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei ja takk for svar ❤️ roer meg litt ned å vite. Men jeg mener også det er så tidlig å kjenne noe hver dag siden jeg ikke er i uke 24 enda. Skal jeg bare vente? Anonymkode: e38b5...ad1 Godt Ja det er dessverre ikke annet å gjøre så tidlig. Er du ennå urolig i morgen kan du ringe jordmoren din og spørre om hun kan sjekke fosterlyd. Men som sagt, veldig vanlig. Baby har god plass! Jeg kjente ikke liv i det hele tatt jeg før uke 22 😄 Anonymkode: b5bf0...2f6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Jeg var til ekstraordinær time i uke 23 for akkurat det samme. Fikk beskjed om at det var normalt å ikke kjenne noe hver dag, men det er viktig etter uke 27/28. Før det var det helt normalt å ikke kjenne noe daglig. Anonymkode: 33c26...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå