Scoop Skrevet 2. november 2020 #41 Skrevet 2. november 2020 Jeg har noen ganger fått opp varsel om ny forespørsel, men når jeg trykker for å se er det ingenting der. Har ikke pushvarsler på da, får håpe denne personen heller ikke har det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #42 Skrevet 2. november 2020 Ok, takk for svar🙁 Anonymkode: e3025...2d2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #43 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, Scoop skrev: Jeg har noen ganger fått opp varsel om ny forespørsel, men når jeg trykker for å se er det ingenting der. Har ikke pushvarsler på da, får håpe denne personen heller ikke har det. Takk, da er det litt håp:) Anonymkode: e3025...2d2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #44 Skrevet 2. november 2020 Hvorfor er det så farlig å sende venneforespørsel ved en feil? Det trenger ikke bety at man har snoket, jeg har selv bommet og trykket på send forespørsel til folk jeg ikke en gang kjenner, når siden har hengt og plutselig gjort et hopp. På mobilen er det enda lettere å trykke feil. Anonymkode: bd2d3...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå