Gå til innhold

Kan noen plis si at denne venneforespørselen ikke ble sendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom borti knappen send venneforespørsel på en person på facebook jeg absolutt ikke kan legge til. Men mens den stod og surra på "sender venneforespørsel" fikk jeg klikket på knappen "avbryt venneforespørsel", da surra den litt på nytt og det kom opp venneforespørsel er avbrutt. Det kom aldri bekreftelse på at den ble send.

Vil den andre få et varsel om venneforespørsel fra meg?

Uff, er skikkelig kvalm nå. Det er litt krise om den ble sendt.

Anonymkode: e3025...2d2

Skrevet

Vil tro det, siden du fikk opp «venneforespørsel er avbrutt». Da har du jo sendt den men avbrutt den. Men hvis ikke denne personen var pålogget akkurat da vil han/hun ikke få vite om det. 

Anonymkode: b7484...1f3

Skrevet

Vel kanskje.. Opplevde en gang jeg var på facebook at noen la meg til, men før jeg rakk å ta et valg om jeg skulle bekrefte eller slette denne personen  ble den borte. Var nye damen til exen 😂

Har også opplevd at jeg har fått varsel om at noen har lagt meg til, noen jeg ikke kjenner, men da jeg har trykkt på varselet har det blitt borte. 

Anonymkode: 97b9d...229

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det, siden du fikk opp «venneforespørsel er avbrutt». Da har du jo sendt den men avbrutt den. Men hvis ikke denne personen var pålogget akkurat da vil han/hun ikke få vite om det. 

Ok så den forsvinner fra varslene til personen når den er avbrutt?

Skrevet

Vel kanskje.. Opplevde en gang jeg var på facebook at noen la meg til, men før jeg rakk å ta et valg om jeg skulle bekrefte eller slette denne personen  ble den borte. Var nye damen til exen 😂

Har også opplevd at jeg har fått varsel om at noen har lagt meg til, noen jeg ikke kjenner, men da jeg har trykkt på varselet har det blitt borte. 

Anonymkode: 97b9d...229

Uff, det betyr jo at personen får se at jeg har lagt til det.

Kanskje det er håp allikevel ettersom jeg ikke fikk bekreftelse på at den var sendt før jeg fikk avbrutt den?

Skrevet

Jeg kjenner jeg dør litt her jeg sitter😵

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så den forsvinner fra varslene til personen når den er avbrutt?

Jeg fikk opp varsel om venneforespørsel som forsvant innen et par sekunder. Så du kan jo krysse fingrene for at denne personen ikke følger med på mobilen hele tiden 😊

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk opp varsel om venneforespørsel som forsvant innen et par sekunder. Så du kan jo krysse fingrene for at denne personen ikke følger med på mobilen hele tiden 😊

Ok phu!😅 Da er det lite sannsynlig at h*n har sett det.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du søker opp personen på ny vil det også stå om du har sendt venneforespørsel😉

Anonymkode: ad535...c18

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært snublende nær å komme borti venneknappen til min gale sjef. Så nå har jeg blokkert vedkommende, da kommer han ikke opp igjen som forslag. Tidligere var det sånn når man sendte venneforespørsmål at det kom opp spørsmål om man ville sende med en melding. Forstår ikke hvorfor det forsvant, det var både en mulig angreknapp, og samtidig en måte å forklare at "hei, vi kjente hverandre på skolen, da het jeg xxx". Hender jeg får venneforespørsler fra folk jeg ikke aner hvem er, da godtar jeg ikke.

Anonymkode: bd2d3...1c0

Skrevet

Jeg fikk vennerforespørsel fra ekskona til mannen. Varselet kom opp men det ble borte. Jeg tror de blir uansett varslet selv om du trekker det tilbake. Ekskona hans snoket helt sikkert og kom bort ti feil knapp 

Anonymkode: 9889a...baa

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du søker opp personen på ny vil det også stå om du har sendt venneforespørsel😉

Anonymkode: ad535...c18

Nei det står ikke, det vil uansett ikke stå når jeg sier jeg har avbrutt den. Det står send venneforespørsel på siden. Spørsmålet er om det allikevel ligger et varsel hos personen om at jeg har sendt forespørsel siden jeg trykket på den knappen.

Skrevet

Jeg fikk vennerforespørsel fra ekskona til mannen. Varselet kom opp men det ble borte. Jeg tror de blir uansett varslet selv om du trekker det tilbake. Ekskona hans snoket helt sikkert og kom bort ti feil knapp 

Ja det er dette jeg lurer på.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men satt du tilfeldigvis på Facebook da du så varselet? Så hvis du ikke hadde sittet der så hadde du ikke sett det?

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men satt du tilfeldigvis på Facebook da du så varselet? Så hvis du ikke hadde sittet der så hadde du ikke sett det?

Fikk varselet at den var sendt for 6 timer siden. Men linken var ikke der da jeg forsøkte å trykke på den. Så jeg kunne se at feilen var gjort 

• Liker 2
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk varselet at den var sendt for 6 timer siden. Men linken var ikke der da jeg forsøkte å trykke på den. Så jeg kunne se at feilen var gjort 

Når opplevde dere dette? Siden det er to ulike versjoner her håper jeg den først der var senest i tid.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når opplevde dere dette? Siden det er to ulike versjoner her håper jeg den først der var senest i tid.

Jeg fikk opp varselet på avslått mobilskjerm, kikket litt på det, før det forsvant igjen. Når jeg gikk inn på facebook rett etterpå var det ikke noe tegn til at vedkommende hadde sendt venneforespørsel til meg. Men jeg forstår ikke anonymbruker over her ang link? Jeg husker jeg fikk mail med link til venneforespørsler på facebook for maaaange år siden, men det har de vel sluttet med for lengst? 

• Liker 1
Skrevet

Prøv å gjøre det samme med noen du kjenner, men ikke har på Facebook, og spør hva som skjedde. Jeg tror det gikk bra. Har opplevd at jeg har fått forespørsel, men så er den ikke der. Og har ikke sett hvem det var fra.

Anonymkode: c1a1c...125

• Liker 6
Skrevet

Men kan det kanskje ha hjulpet at den aldri fikk status som venneforespørsel sendt? Kun at det stod "sender venneforespørsel" og jeg fikk avbrutt den før bekreftelsen?

Skrevet

Med mindre vedkommende satt og stirra på facebooken sin akkurat da, så vil h*n ikke ha sett det. Jeg får noen gang varsler, men så kommer de bort. Da står det jo ikke "Denne personen prøvde å sende deg venneforespørsel, men ombestemte seg" 😅 Det kommer bare bort. 

Men nå er jeg fryktelig nyskjerrig: hvem er det som gjør deg så nervøs? Hvem sendte du nesten forespørsel til? 

Anonymkode: 20819...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...