Gå til innhold

Utdrikkingslag (lang)

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Jeg er drukket ut :sjarmor:

Er omsider kommet hjem til min kjære og idag sitter jeg bare å tenker tilbake på helgen som har gått. Jeg hadde den artigste helga på sååååå leeeenge

Kom forsåvidt en dag for sent pga feil med første flyet jeg skulle med, men det gjorde ikke noe. Landet på fredag og mamma stå klar for å hilse meg velkommen. Hun spurte om det kriblet i magen og det gjorde jo det, jeg visste at jeg skulle bli hentet av gærne venniner, men ikke når. Vel hjemme hos mamma la jeg ifra meg bagasje og vi dro til sentrum. Vi spiste middag og shoppet litt. Fikk meg noe plagg og en jakke jeg har siklet etter en god stund.

Senere dro jeg til svigerfamilien og hilste på de, noen av dem kan ikke komme i bryllupet så de syntes det var kjempe artig at jeg stakk innom. Det ble en lang dag og kom ikke hjem før kl. var halv ett. Fikk ikke sove først fordi jeg var så spent på morgen dagen, de måtte vel komme da tenke jeg.

Lørdag kom og jeg stå opp kl.8, og mamma hadde stelt i stand en god egg og bacon frokost. Jeg fikk beskjed om at nå måtte jeg dusje og stelle meg litt, og jeg følte at de var like om hjørnet...

Idet jeg hadde fått dusjet og sminket meg kjente jeg en skygge som gikk fort forbi og da jeg snudde meg så stå hun der, min forlover og ei annen god vennine av meg. Den følelsen kommer jeg aldri til å glemme. This is it! Og tårene rant. Få du lov å gå ut å leke spurte de

Jeg fikk tid til å sminke meg ferdig, ta en kopp kaffe og en røyk før vi dro avgårde. Måtte gi mamma en stor og god klem.

Ute i bilen fikk jeg på meg en krone og vi hastet avgårde. Vi kom omsider til første stopp og det var en spa-klinikk. Åh....guri meg så velvære jeg fikk. Dyprens til ansikt og kropp. Boblebad, vin og aromaterapi til slutt. Da jeg lå i boblebadet kom resten av gjengen som består av gode venniner, svigermor og søster og mamma. Glad jeg tok på meg bikini trusen for det har blitt noen bilder å le av om ikke

Fikk kle på meg og glasset ble sjenket så fort den ble tom, og jeg fikk lagt på ny make-up før vi dro til neste stopp. Vinflasken den tømte jeg før vi ble ferdig på klikken og jeg ble allerede litt sussete da. Vi dro til en koselig spiseplass og vi spiste en god lunsj. Snakket og venniner fortalte noen gode historier om meg da....

Da vi var ferdige så bar det avgårde til neste plass og jeg merket de ble spente og snakket veldig mellom seg. Det knøt seg i magen for jeg visste jeg måtte "gjøre" noe nå. Men følget ble inponert

Jeg fikk utdelt rideutsyr og jeg skulle da ri en hest. Jeg har ridd før men de visste ikke om jeg torte i og med sist jeg ridd ble kastet av hesten. Men jeg gjorde som de ba om og til og med galloperte. Gjett om jeg kjenner det idag at jeg har vært på en hest

Vel etter ridningen så fikk jeg igjen utdelt noen klær, men denne gangen var det tøy som skulle holde varmen og jeg skjønte at vi nå skulle ut fra byen. Kjørte et stykke og gikk et stykke også. Vi kom til en stue med bål og benker. Så det ble bare kos. Snakket og delte historier om alt og alle. Holdte på å le meg ihjel en stund, rart så artig vi kan ha det egentlig. Når kvelden kom bestilte de en pizza fra min gamle arbeidsplass og fikk det bringet ned til oss. Med pizzaen kom en av mine bestekompiser... min kjæres forlover og rett etterpå kom musikken også. Det var "strippern" min. Musikken bestå av sanger de visste jeg likte og formen min steg bare mer og mer. Det ble servert det meste av drinker og drinker og glasset mitt var aldri tom. Etter mye dansing på bord og jordet og allsang takket jeg for meg kl.3 for da var jeg heeelt kjørt. De hadde visst ikke set meg så full før. Jeg klarte rett og slett ikke mer. Måtte si det til kompisen min at nå er jeg så full kan du hjelpe meg hjem

Jeg hadde det så skøy og er evig takknemlig for at jeg har så gode venner og familie som styrer og ordner slik at jeg skal få en slik dag å huske.

Så hvis noen av dere gode venner innom her og leser så skal dere vite at dere er helt utrolige, one og the kind. Takk for en uforglemmelig dag og jeg er kjempe glad i dokk :klem:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...