AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg blir mest sannsynlig 50% ufør. Har det noe å si hva jeg tjener når jeg jobber 50%? Hvis jeg tjener 25000kr før skatt, vil det jeg da får i uføretrygd bli redusert? Fant ikke noe om akkurat dette på nettet. Kan jeg jobbe mer enn 50%? Anonymkode: 5b362...1bd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Du får en sum du kan tjene før du trekkes i trygd. Du får også en kalkulator på dine sider på nav der du kan legge inn lønn og se hva du trekkes i trygden. Anonymkode: ce7f3...287
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir mest sannsynlig 50% ufør. Har det noe å si hva jeg tjener når jeg jobber 50%? Hvis jeg tjener 25000kr før skatt, vil det jeg da får i uføretrygd bli redusert? Fant ikke noe om akkurat dette på nettet. Kan jeg jobbe mer enn 50%? Anonymkode: 5b362...1bd Hvordan skal man orke å jobbe mer enn 50% dersom man er 50% ufør? Anonymkode: 7a2dd...9df 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan skal man orke å jobbe mer enn 50% dersom man er 50% ufør? Anonymkode: 7a2dd...9df For de fleste varierer jo arbeidsevnen. Noen klarer noen timer om dagen, andre noen dager i uka. Noen klarer noen uker i strekk, før det faller til 0% i en periode. Personlig er jeg som regel enten sengeliggende og neddopet, eller 100% normalt fungerende, som som er lite forenlig med et vanlig arbeidsforhold. Har et lite håp om å kunne finne noe på sikt. Anonymkode: d4852...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå