AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg skal desverre i en begravelse. Jeg er 15 år og trenger noe å ha meg. Ønsker å se ut som jeg er 15 og ikke 40 år gammel dame. Samtidig vil jeg ikke skille meg ut på noen måte. Har noen tips til hva jeg kan ha på meg? Har dere noen spesifikke, gjerne med kilde? Anonymkode: d8e42...025
Leo Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jeg synes ikke alder spiller så stor rolle med tanke på antrekk i begravelse, men jeg kjøpte denne i anledning en begravelse i nær familie for ikke så lenge siden. Ikke veldig dyr og kan fint henge i skapet noen år uten å bli helt umoderne. Veldig behagelig på og så enkel at du kan variere med strømper, sko/boots/støvletter og jakke/kåpe i den stilen du ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Kondolerer. Se hva du har i skapet ditt som er i mørke farger. Du kan bruke sort, grått, brunt, blått, burgunder, så lengde det er mørkt og uten bråkete mønster eller print. Små detaljer på klærne kan være hvite eller annen farge, det gjør ikke noe. Det viktigste er at hovedinntrykket er mørkt (i motsetning til lyst og festlig). Helst ikke bruk olabukser, men hvis det er det eneste du har er det OK. Ingen forventer at folk skal være stivpyntet. Men til en annen gang kan det være lurt å ha et par dressbukser i skapet. Hvis du velger skjørt eller kjole må det ikke være kortere enn ca. midt på låret. Bruk overdel som ikke er noe særlig utringet, og som dekker skuldrene. Bruk gode vintersko som du klarer å gå med. Gode sko er spesielt viktig hvis det er begravelse (i motsetning til bisettelse) for da skal dere gå ute på kirkegården. Ta en varm jakke, ofte er det kaldt i kirken og dere blir sikkert stående en stund på kirkebakken og prate etter seremonien. Ta med deg godt med snytepapir, mer enn du tror. Så kan du eventuelt dele ut til sidemannen i tilfelle han/hun har glemt. Dropp maskara, det blir bare styr. Anonymkode: b0cf1...696 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå