AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men finnes det ikke et uttrykk for når noen responderer med f.eks. «Hva med ...., de menneskene har det mye verre» eller «Tenk på.../du skal være glad du ikke ...., det er jo mye verre», når en person de snakker med uttrykker bekymring for sin egen situasjon? Altså en slags bagatellisering liksom. Mulig jeg blander med noe annet eller husker feil, i så fall er det bare å ignorere denne tråden😅 Anonymkode: 32f13...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Whataboutism? Anonymkode: 354b4...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 Ja, akkurat! Tusen takk for hjelpa! 😀 Anonymkode: 32f13...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 På norsk så ville jeg kanskje sagt at det er å avfeie/avvise/forkaste noens meninger eller følelser. Minimalisere eller bagatellisere går også an å bruke Anonymkode: 0d0d6...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 Avsporing, avledning. Anonymkode: 5a30d...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 Takk for gode innspill! 🙌🏻 Ts Anonymkode: 32f13...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå