Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om en singel kvinne som har et forhold til en mann som har samboer?

Anonymkode: 1db25...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker løgnere lyver for å lage drama og få oppmerksomhet.

Anonymkode: f5b1b...de2

• Liker 1
Skrevet

Det syns jeg ikke noe om for å være ærlig. Hadde aldri stolt på han selv heller, kan han gjøre det mot henne kan han gjøre det mot deg også. Altså innlede forhold med andre mens han har samboer.

Anonymkode: bf2e9...1e3

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det er ikke hun som har en moralsk forpliktelse, det er han. Dernest ville jeg konkludert med at jeg ikke ville tatt forholdet videre - en så feig mann som ikke klarer å ta et valg er ikke noe for meg. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker på de stakkars damene som begge tror at mannen elsker dem og som tror at typen aldri kunne finne på å være utro mot dem

Anonymkode: 4b7f6...11f

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at alle situasjoner er ulike og det er umulig å forme en mening utifra så lite informasjon. Generelt sett så synes jeg ikke det er veldig respektfullt, men som sagt, det finnes situasjoner hvor jeg kan ha forståelse for det. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg mener det er mannen som er forpliktet her. Den andre damen har ikke noe ansvar tenker jeg. Så lenge hun selv skjønner hva slags type mann hun er med.. bør skjønne at man ikke kan forvente noe seriøst med denne mannen

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at hun (og han, men nå var det henne det var stilt spørsmål om) er et fryktelig medmenneske på lik linje med folk som bevisst både stjeler og mobber. Hun gjør handlinger som hun vet påfører et annet menneske smerte og sånne folk skyr jeg som pesten. 

Hadde en venninne som holdt på slik. Gikk etter gifte menn og menn i forhold. Følte jeg ikke kunne stole på henne siden hun greide å oppføre seg slik mot andre. Dumpet henne som venn.

Anonymkode: e5b6b...918

• Liker 5
Skrevet

Ts her

Jeg har fått servert en historie som gir meg forståelse for hvorfor han er utro. Om det er sant er umulig å vite...

Min egen situasjon gjør at jeg ikke har lyst på kjæreste, men heller ikke ONS. Og dette er på mange måter ideelt da det ikke kan bli noe seriøst. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg har fått servert en historie som gir meg forståelse for hvorfor han er utro. Om det er sant er umulig å vite...

Min egen situasjon gjør at jeg ikke har lyst på kjæreste, men heller ikke ONS. Og dette er på mange måter ideelt da det ikke kan bli noe seriøst. 

Det er dessverre mange som har fått servert historier som viser seg å ikke være sannferdige. Du kan utsette deg selv for mye vondt her, så det er vel egentlig bare ideelt så lenge ingen vet om dette? 

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hva er hans triste historie da? 

Synes det er dårlig uansett. Men ekstra trist dersom det er barn i bildet som også får familien sin ødelagt pga andres egoisme. 

Anonymkode: d1961...4c4

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg hadde et forhold til en gift mann et år da jeg var singel. ONS har aldri fristet meg, og denne ordningen var jo grei på den måten at jeg var ganske sikker på at ingen av oss ville utvikle følelser (han hadde barn og var veldig glad i familien de to hadde bygget opp, samtidig som de var veldig forskjellige som personer, og ikke hadde noe særlig sexliv lenger..)

Jeg rettferdiggjorde dette overfor meg selv ved å fortelle meg selv at han sikkert hadde ligget med noen andre hvis ikke det var meg, og at jeg i det minste var sykdomsfri, ikke lå med noen andre enn han, og at jeg aldri ville gjort noe for å avsløre dette på noen måte. Den dårlige samvittigheten var der i bakgrunnen likevel, men vennskapet vårt var såpass bra, og vi var så like, at jeg fortsatte med det frem til jeg traff han som etterhvert ble kjæresten min.. 

Du må vel bare vurdere det selv.. :)

Anonymkode: 4bcb8...32b

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om en singel kvinne som har et forhold til en mann som har samboer?

Tja, ikke så mange tanker om det, egentlig.

Når jeg tenker meg om er jeg faktisk gift med en kvinne som hadde et forhold til en gift mann (før jeg kom inn i bildet).

Anonymkode: 32fa6...eb7

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Såklart gir han en "god" begrunnelse til deg for at han skal virke som helten i historien, noe som nødvendigvis ikke er sant, for jeg mener er man utro er det ALDRI rettferdigjort, uansett hva dama har gjort kan han i det minste si at det ikke funker mer. Det er bare sinnsykt ekkelt for hun dama som går hjemme uviten om at fyren hennes ligger med andre ..

om man ikke trives i et forhold så kan man gå ifra personen å vise man er et bra menneske hvert fall, han fyren du driver med høres bare FEIG ut

• Liker 3
Skrevet

Plutselig kan du være der selv. Hva ville du følt da? Vet mange ikke klarer å sette seg inn i akkurat det, så dumt spørsmål. Så lenge de selv er fornøyd og får dekt sine egne behov så er det samme faen. 

Du som forsvarer dine handlinger med at han sikkert hadde vært utro med en annen. Det sier vel litt om deg som medmenneske og dine verdier.  Er du så redd for at alle som er single skal utvikle følelser for deg? Tror du kan slappe av! Nei, beklager, slemt sagt, men merker jeg blir irritert..

Anonymkode: cd8c5...ed9

• Liker 4
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Min eks serverte historier til kvinnene han lå med. Ingenting av det var sant. Jeg har ingen respekt for han, og de fleste av kvinnene ser jeg kun på som patetiske. Jeg mener, hvor dum må du være for å tro på enda en "min kone (samboer) forstår meg ikke?? Det er vel ingen løgner som serveres oftere enn det.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke noe spesielt.

Jeg selv møter en gift mann for sex. Synes ordningen er fin jeg. Slipper tenke på kjønnssykdommer og slikt. Ingen utvikler følelser og det handler kun om nytelse..

Jeg føler meg litt råtten innimellom men jeg kjenner henne ikke, aldri sett henne før og da er det vanskelig føle noe særlig rundt det. Hadde jeg møtt de og sett de sammen som en familie ville kanskje realiteten slått meg i fjeset men ikke før. 

kommer til å avslutte denne relasjonen så snart jeg er i ett forhold selv selvfølgelig.

Anonymkode: 730b1...bac

Skrevet
1 time siden, Badbunny skrev:

Jeg mener det er mannen som er forpliktet her. Den andre damen har ikke noe ansvar tenker jeg. Så lenge hun selv skjønner hva slags type mann hun er med.. bør skjønne at man ikke kan forvente noe seriøst med denne mannen

Helt uenig i at damen ikke har ansvar, hun er delaktig i utroskapen.

Selv har jeg såpass mye omtanke for mine medmennesker, at det hadde vært uaktuelt for meg å innlede et forhold til en opptatt mann. Utroskap er traumatisk og vondt for den som blir utsatt for det, og det unner jeg absolutt ingen. 

Anonymkode: 757d9...6eb

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Har hatt et par ff-forhold til gifte kvinner, og bare én gang var mannen informert. To, når jeg tenker meg om.
Folk har sine grunner, og det er for lett å dømme etter moralske imperativer. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

En sak har alltid to sider. Min ex viste seg å være en notorisk utro løgner. Han løy ikke bare til meg, men til dem også. 

Anonymkode: 757d9...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...