AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Altså kan lærere virkelig tvinge to 4. klassinger til å være sammen i friminuttene. Hvis den ene er ufin mot den andre og den andre gruer seg til skolen pga dette. Anonymkode: 32f96...5bd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Nei nei!!! Det der er ikke god pedagogikk 🙈 Gi beskjed om at det må ta slutt med en gang! Anonymkode: b7dd0...60a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Veldig dårlig pedagogisk måte å få noen til å tolerere hverandre på 😅 i verste fall vil de ende opp med å gå på hverandre av frustrasjon, enhver person som får noen de ikke er komfortable med trykket på seg vil til slutt få en reaksjon. Anonymkode: ed602...1e0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Takk for svar. Skal gi beskjed😊 Anonymkode: 32f96...5bd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Her antar jeg faktisk at elev A har kommentert at han/hun ønsker å være med elev B, men synes f.eks. at det er vanskelig med det sosiale, og at læreren derfor oppfordrer til lek mellom elev A og B. Slike ting kan fort komme frem etter elevsamtaler, foreldresamtale o.l., og jeg tviler på at det er regelrett tvang fra læreren sin side. Når det da viser seg at elev B ikke er komfortabel i leke med elev A grunnet ufin språkbruk og/eller oppførsel er det viktig å gi beskjed til lærer slik at det kan bli håndtert. Jeg ville bare tatt kontakt med lærer, enten på mail eller spørre om dere kan ringes, og opplys om hvordan elev B opplever situasjonen. Anonymkode: 5396a...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå