AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Hei! Jeg skulle hatt menstruasjon på mandag, altså for en uke siden, men den kommer aldri, har slitt litt med vondt i korsryggen og sure oppstøt, samt smerter nederst i magen (v. side). Tok derfor en graviditetstest på fredag som viste positivt, tok en ny test en times tid senere som også var positiv, testet da altså positivt to ganger med ulik test på fredagskvelden. Tok da en ny lørdagsmorgen som var negativ, tok også en ny søndag og mandagsmorgen, men alle viser negativ.. mensen har fortsatt ikke kommet, og bivirkningene er der. noen som har vært ute for det samme, og hva tror dere? Anonymkode: b67df...311
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Mulig kjemisk og at mensen kommer straks? Anonymkode: b541a...087
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig kjemisk og at mensen kommer straks? Anonymkode: b541a...087 Ja, har tenkt tanken selv.. hadde bare vært så godt å hørt noen solskinnshistorier. Vi driver med prøverør, og skal til igjen nå bare mensen hadde kommet. Hadde vært så godt om vi slapp det og det hadde skjedd naturlig! Men får vel bare belage meg på ny runde. Takk for svar! Anonymkode: b67df...311
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Kjemisk graviditet som ikke festet seg ordentlig? Nei, vet ikke.. Ta en test til I morgen og er den også negativ så vent litt å se om du begynner å blø.. Hvis ikke så ville jeg bestilt meg en time til lege Anonymkode: 2ea2a...d83
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjemisk graviditet som ikke festet seg ordentlig? Nei, vet ikke.. Ta en test til I morgen og er den også negativ så vent litt å se om du begynner å blø.. Hvis ikke så ville jeg bestilt meg en time til lege Anonymkode: 2ea2a...d83 Takk for svar. Kan tyde på kjemisk ja😔 Anonymkode: b67df...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå