AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg er evig takknemlig for at vi har så fine og flotte folk rundt oss som bryr seg om oss og den lille, men vi har rett og slett blitt overrøset med gaver. Jeg har sett over alt av bamser/kosekluter og klær, vi får kanskje brukt halvparten om vi er effektive. Hva gjør vi med overskuddet?? Føles galt ut å gi bort til fretex, men føles også feil å ta vare på ting og gi bort i gave til andre. Vi fikk nesten ingen byttelapper så det har ikke vært mulig å returnere ting. Føler meg utrolig frekk og utakknemlig... Anonymkode: 3fed7...920
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Ta vare på det til nestemann 😉 Anonymkode: fe2a7...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta vare på det til nestemann 😉 Anonymkode: fe2a7...9f1 Hvor man igjen blir overrøst med nye gaver? 😂 Anonymkode: a8825...d3f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Sier som hun over, ta vare på det til neste mann. Erfaring fra egen omgangskrets er at førstemann overøses med mye mer gaver enn de neste, og dessuten er det mye man ikke gir til nr 2-3-4 fordi "det har de jo fra før". Anonymkode: 92864...bbc 5
Kenelz Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Ta vare på det 😊 Plutselig har noe blitt ødelagt 2
Snurrepurre Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Mye blir stygt etter noen vask, tran, solkrem etc. så spar på det du 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Som flere sier, ta vare på det til neste mann. Mye av det dere bruker nå kan bli full av flekker osv Vi også ble overøst med en masse bruktklær etter andre unger i familien, å vi får ikke brukt halvparten av det. Men enkelte dager er det greit å vite at vi har mange i reserve, for baby kan finne på å tisse seg ut flere ganger om dagen når vi bytter str på bleier 😅 Anonymkode: 88f75...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå