Sandraaav94 Skrevet 15. november 2020 #21 Skrevet 15. november 2020 På 2.11.2020 den 15.46, AnonymBruker skrev: Jeg trenger tips/råd, er så utrolig vanskelig å få seg venner i voksen alder. Jeg er en ung dame i starten av 20 årene. Jeg hadde flere nære venninner da jeg gikk på vgs, og hadde alltids noen å finne på noe med. Etter vgs flyttet de fleste rundt om kring i landet mens jeg ble i hjembyen, jeg flyttet sammen med kjæresten, vi kjøpt leilighet og fått barn. Nå sitter jeg her og føler at den eneste vennen jeg har er mannen min.. har fortsatt kontakt med mine venninner men de bor jo ikke her så kan bare finne på noe når de er hjemme på ferie. Det er utrolig ensomt og kjedelig. Hvis jeg skal finne på noe må jeg enten dra alene eller sammen med mannen min. Føler at jeg har ingen å prate med lengre. Siden jeg har barn drar jeg heller ikke ut på byen og slikt lengre. Hvordan får man seg venner i voksen alder? Anonymkode: 94a43...58e Jeg blir gjerne kjent med deg, send en mld Har barn selv, og ser ut som vi har det ganske likt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #22 Skrevet 18. november 2020 Vet hvordan det er og ikke ha noen venninner/ venner bortsett fra kollegaer på jobb( som kun blir kollegaer..), og sambo ( som man ikke har alt likt med/ trenger prat m litt andre også!) Jeg er over 40, alltid vært litt sjenert.. Har mange interresser, men ingen som jeg kan dyrke i foreninger og diverse ting i nærheten... Ærfart at de fleste har nok med dem de har fra før, eller tar det som en selvfølge at alle har noen... Så må jeg jo også innrømme at med tiden har jeg blitt litt mer "kresen" jeg også...-Merker jeg at kjemien ikke er der eller at jeg ikke føler meg "trygg" med noen/ ikke stoler helt på/ vet de ikke kan holde på ting...-Da trekker jeg meg heller unna. Har funnet noen jeg skriver litt med gjennom nettsiden "sidetmedord".. Mange som sliter der- og det også skikkelig dessverre...Jeg er ikke akkurat blandt dem, men så har de også en kategori som heter venner og ensomhet... - og der kan man noen ganger finne likesinnede:) Om noen vil skrive med meg her, så er de også velkomne! Anonymkode: 03715...99a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå