AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Noen med tvillinger som kan forslå en elbil som har plass til tvillingvogn bak? (ikke tesla, men alt annet) Anonymkode: 9ed87...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Tja, vi får plass i vår eGolf, men da er det plass til lite annet. Vi skal bytte til Tesla (model X) snart, da vi trenger mer bagasjeplass - etter vi ble tvillingforeldre har mengden pikkpakk som må drasses med rundt overalt økt dramatisk, og den fortsetter å øke i takt med at barna blir større🤷🏻♀️ Vi har riktignok én fra før som fortsatt sitter bakovervendt, foreløpig får vi plass til alle tre med tvillingene i babyseter men de skal snart over i større sete og da får vi hverken plass til bagasje eller barn😏 Tesla er ekstremt EKSTREMT romslig (mye mer enn Audi eTron som er like stor), ville ikke avskrevet den enda! Du kommer til å trenge langt mer plass enn du kan se for deg nå, jeg ville ikke undervurdert det. Viktig at dere velger en bil som faktisk kan romme alle behovene dere har og vil få i årene fremover. Anonymkode: 0c10b...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 Tesla er også ekstremt billig i drift. Selvom det koster litt å kjøpe sparer man massssssse på drivstoff, service og andre ting. Anonymkode: f3d8b...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 Vi har grei plass i leafen, gikk så vidt i egolfen. Hadde jeg sett etter ny bil nå hadde jeg sett ut om det var plass i mg eller Skoda sin. Anonymkode: 9f0d7...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 Hvorfor ikke tesla? Hva med feks en 2 år gammel hvis dere syns ny er dyrt? Anonymkode: cf04a...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 Nissan NV 2000evalia https://www.nissan.no/biler/nye-biler/e-nv200-evalia.html Anonymkode: ebded...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imposta Skrevet 2. november 2020 #7 Del Skrevet 2. november 2020 Vi har en Hyundai Ioniq og er skikkelig fornøyd med denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Del Skrevet 2. november 2020 Hva med Skoda Enyaq? Blir levert til kunder i 2021 Anonymkode: 41aa3...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarinaB Skrevet 2. november 2020 #9 Del Skrevet 2. november 2020 Hyundai ioniq eller Hyundai Kona er to veldig gode alternativer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 Hyundai Kona eller Skoda Enyaq er 2 biler jeg selv sterkt vurderer. Ønsker en romslig suv for familieplanlegging. Skal få tvilling nevøer straks, og disse tenker jeg skal fint få plass i disse bilene. Har egolf idag og uten barn er den kanon. Trang med én gang man tenker på vogn og babystesj, pluss vanlige ting man har med i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Del Skrevet 3. november 2020 Kia e-niro eller polestar 2 Anonymkode: 127e6...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Del Skrevet 3. november 2020 Merk at tesla model 3 har stort bagasjerom men det er liten åpning, så det kan være vanskelig å få store ting inn. Anonymkode: a822c...7b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Del Skrevet 3. november 2020 Kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke. Vår Audi Etron har mer enn nok plass til en tvillingvogn hvertfall 😄 Ellers tror jeg du bare må prøve deg litt frem, kommer jo an på hvilken tvillingvogn dere skal ha. Anonymkode: c05a3...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #14 Del Skrevet 3. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke tesla? Hva med feks en 2 år gammel hvis dere syns ny er dyrt? Anonymkode: cf04a...d30 Tesla er uansett for dyr for oss , men vi skal kjøpe brukt. vil egentlig høres andre erfaring, har sett oss ut noen allerede. Anonymkode: 9ed87...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #15 Del Skrevet 3. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke. Vår Audi Etron har mer enn nok plass til en tvillingvogn hvertfall 😄 Ellers tror jeg du bare må prøve deg litt frem, kommer jo an på hvilken tvillingvogn dere skal ha. Anonymkode: c05a3...f16 Uff ja! Hvilken vogn er jo også vanskelig 😅 synes å navigere vogn og bil er vanskelig. har funnet noen fine biler vi tenker men de er så veldig store synes jeg. Anonymkode: 9ed87...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #16 Del Skrevet 3. november 2020 4 timer siden, Niny skrev: Hyundai Kona eller Skoda Enyaq er 2 biler jeg selv sterkt vurderer. Ønsker en romslig suv for familieplanlegging. Skal få tvilling nevøer straks, og disse tenker jeg skal fint få plass i disse bilene. Har egolf idag og uten barn er den kanon. Trang med én gang man tenker på vogn og babystesj, pluss vanlige ting man har med i bilen. Kona faller definitivt ikke inn under kategorien romslig suv. Den er knøttliten. Både baksete og bagasjerommet er en vits. Anonymkode: f4b00...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Del Skrevet 3. november 2020 Har du sjekket ut VW ID 4? Anonymkode: f4b00...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #18 Del Skrevet 3. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nissan NV 2000evalia https://www.nissan.no/biler/nye-biler/e-nv200-evalia.html Anonymkode: ebded...2d3 Enig, dette må jo være den største familie elbilen til ok pris på markedet. Anonymkode: 729d3...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #19 Del Skrevet 4. november 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Enig, dette må jo være den største familie elbilen til ok pris på markedet. Anonymkode: 729d3...9f3 Maxus har også en ute nå. Tror den har god plass Anonymkode: 9f0d7...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå