AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Hvor får man kjøpt godstol/lenestol til småbarn, som ikke koster stort mer enn 500kr, og som ikke er så lett at den velter når barnet skal sitte i den? Anonymkode: 74ef4...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg har en jeg- den er helt super. Du kan kjøpe vår? Jenta vår elsket den, og den sto svært støtt i alle krabbe og klatrefremstøtene hennes👍 så satt hun søtt og så på fantorangen i den i en periode også❤️❤️❤️❤️ Den ser ubrukt ut forresten. Den var dyr, og det lønte seg det - ift slitasje .. send pm om du er interessert👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 Ikea har ett par fine. Koster kanskje litt da. Vet at skeidar.no og har noen fine. Anonymkode: 37b88...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnemobler Mange her! Anonymkode: 837fc...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 3 timer siden, MammaMums skrev: Jeg har en jeg- den er helt super. Du kan kjøpe vår? Jenta vår elsket den, og den sto svært støtt i alle krabbe og klatrefremstøtene hennes👍 så satt hun søtt og så på fantorangen i den i en periode også❤️❤️❤️❤️ Den ser ubrukt ut forresten. Den var dyr, og det lønte seg det - ift slitasje .. send pm om du er interessert👍 Har du link til bilde og info om den? Anonymkode: 74ef4...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnemobler Mange her! Anonymkode: 837fc...b30 De jeg synes ser fine ut, står det at ikke er stødige. Hvordan er den grå lenestolen hos Ikea? Synes den er litt dyr, men.. Anonymkode: 74ef4...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 5. november 2020 #7 Del Skrevet 5. november 2020 Vi har strandmon fra IKEA, veldig stødig! Litt dyr, men du finner kanskje brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 5. november 2020 #8 Del Skrevet 5. november 2020 Vi hadde en stol barnet aldri brukte. Ville bare sitte sammen med voksne i sofaen eller turne i sofaen. Bortkasta penger for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Del Skrevet 5. november 2020 https://www.ikea.com/no/no/p/poaeng-barnestol-bjorkefiner-almas-beige-s39337911/ Disse har vi hatt i noen år, har aldri veltet🙂 Anonymkode: f6b32...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå