Gå til innhold

Fy faen for en helg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ai ai -og fy faen for en helg!

*Nelle sitter trøtt og sliten på jobb en mandags formiddag, fremdeles med pulesveis og generell ømhet i de fleste av kroppens muskler*

Dette var ikke annet enn DRITBRA!!

Oooohhhhh!!

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Heldiggrisunger jeg har ikke vært heldig siden fræddan :sur: Bare vent dere

Skrevet
Ny dildo? :)

:ler:

Hadde en topp helg jeg å gitt... *sukk* jeg har vært heldig i valg av type ja.. ;)

Skrevet
Ny dildo? :)

Naai...

Men vi brukte de jeg hadde. Blant annet ;-)

Gjest Gjest_Oldtimer_*
Skrevet

Beklager maset, men er litt nysgjerrig på om du har lest mitt svar på ditt gamle innlegg om lange negler?

Skrevet
Ai ai -og fy faen for en helg!

*Nelle sitter trøtt og sliten på jobb en mandags formiddag, fremdeles med pulesveis og generell ømhet i de fleste av kroppens muskler*

Dette var ikke annet enn DRITBRA!!

Oooohhhhh!!

:sjarmor:

:) Kan du dele noen suksesstips med en som sikkert ikke er like erfaren som deg.? Jeg får besøk av en gutt fra Danmark som jeg så langt kun har hatt en aldeles fantastisk utrolig natt med + tre snikmøter på dagtid i kjelleren på hotellet vi bodde....(Vi var begge med familiene våre)

Han kommer til helga og vi har huset for oss selv :sjarmor::sjenert::sjarmor: Hurra!

Planlegger å bolte dørene og lage huset om til et elskovsrede :sjarmor:

Andrine

Skrevet (endret)

Jeg er ikke nødvendigvis så erfaren... Min erfaring ligger i at jeg tør å snakke, være åpen, fortelle om fantasiene mine, tør å dele -tør å leke. Har truffet en type som er akkurat likedan. Tilsammen har han og jeg ganske mange spennende fantasier -det som er spennende for han blir spennende for meg når han forteller meg om det og omvendt. Suksessfaktor er å være glad i hverandre, trygg på hverandre, ha tillitt til hverandre -tørre å være åpne, tørre å snakke sammen, og ha en aldri så liten leken personlighet... ;-)

Og når vi er dønn slitne har vi kosesex.

Før vi begynner på'n igjen... :sjarmor:

Sånn har hele helga vært. Tror faen meg vi har pult døgnet rundt hele helga. Det er iallfall ikke mye om å gjøre -kanskje med unntak av noen timer lørdag ettermiddag da vi var i byen og tok en kaffe.

*glede seg til neste helg*

Endret av Nelle
Skrevet

...også er det selvsagt den sikre suksessfaktoren: strømper, strømpeholdere, støvletter, neglelakk, korsett og lange hansker.

Kun som et eksempel. Er jo masse annet kult også!

;-)

Skrevet
...også er det selvsagt den sikre suksessfaktoren: strømper, strømpeholdere, støvletter, neglelakk, korsett og lange hansker.

Kun som et eksempel. Er jo masse annet kult også!

;-)

:ler: Hmmm! Tror kanskje det er litt tidlig for den slags med oss? Eller kanskje ikke? Høres råspennende ut! Bruker dere det evt som i et slags rollespill, eller er det slik at du liksom stikker å ordner deg før dere hopper til sengs?

Ellers takk for råd. Målet må være at vi blir like trygge på hverandre som dere. Foreløpig er jeg (og sikkert også han) litt flaue, i alle fall før vi kommer i gang.

Det ser ut som om vi begge gleder oss til helgen!! :sjarmor:

Andrine

Skrevet

Både "rollespill" og ellers. Plutselig mens vi holder på kommer jeg på at det hadde vært kult med noen strømper. Så går jeg og tar på meg det, før jeg kommer tilbake og vi fortsetter. Vi har lekt mye i helga -han er veldig opptatt av detaljer, og jeg digger menn som er opptatt av detaljer (undertøy, smykker, negler, føtter etc.). Leker både rollespill, soft bondage -etc. Kjempespennende!!

;-)

Skrevet

Høres kul ut typen din. Digger gutter som tør å være seksuelle, ikke bare tøffas eller tøffel.. :forvirret:

Kanskje jeg skal "teste" han litt..? Har et par stayups liggende. Dersom han liker det kan jeg kanskje ta med meg på litt shopping lørdagen. (om vi rekker butikken... :sjarmor: )

Med softbondage - mener du da f. eks. litt binding? Bind for øynene? Elsker å sanse under sex.

Du høres kul ut Nelle!

Andrine

Skrevet

Tips: Bind ham, blindfold ham og kle på ham dameundertøy; strømper, strømpeholdere, truse (g-streng) og bh. Så suger du ham til han kommer.

Jeg også elsker å sanse. Særlig lyd (lyden av stemme; lyden av stemmen til en gutt som er kåt) er ekstremt viktig for meg! Skikkelig turnoff for meg hvis han f.eks bare kommer uten å si noe! Deilig å ha sex i lyset så man kan se hverandre, men også ekstremt deilig å ha sex i totalt mørke så man må føle seg frem og kan høre hverandre. Vi filmet hverandre i helga -og jeg insisterte på at han skulle filme mens jeg sugde -for da kommer stemmen hans så nærme mic'en.. ;-)

Ja, jeg er ganske kul :ler: ;-)

Skrevet
Tips: Bind ham, blindfold ham og kle på ham dameundertøy; strømper, strømpeholdere, truse (g-streng) og bh. Så suger du ham til han kommer.

Jeg også elsker å sanse. Særlig lyd (lyden av stemme; lyden av stemmen til en gutt som er kåt) er ekstremt viktig for meg! Skikkelig turnoff for meg hvis han f.eks bare kommer uten å si noe! Deilig å ha sex i lyset så man kan se hverandre, men også ekstremt deilig å ha sex i totalt mørke så man må føle seg frem og kan høre hverandre. Vi filmet hverandre i helga -og jeg insisterte på at han skulle filme mens jeg sugde -for da kommer stemmen hans så nærme mic'en.. ;-)

Ja, jeg er ganske kul  :ler: ;-)

:ler::ler: Du er rå! Aldri om jeg tør å kle på han dameundertøy... i alle fall ikke ennå :ler: Hadde du avklart det med typen? Visste du at han tente på dette?

Veldig enig i det du skriver om å sanse. Jeg også digger sex i mørke av og til. Under ferien møttes vi om dagen i et bomberom i kjelleren som ble brukt som lager. Tror egentlig gjester hadde adgang. Vi kunne i alle fall ikke ha på lyset, og når vi hadde sex måtte vi være så stille som mulig i tilfelle det skulle komme noen. Utrolig pirrende å bare kjenne på hverandre og "kommunisere" kroppslig.

Den natten vi hadde sammen, badet vi forresten sammen etter noen runder. Etterpå sugde jeg ham mens han satt på benken ved vasken, og det var speil bak. For meg var det utrolig tennende å se meg selv suge han i speilet.... Har tenkt å gjenta det til helgen...!

Lyder ja, Elsker gutter som tør å stønne så lenge det er ekte. Elsker også gutter som er åpne under sex og som gjerne sier at "det du gjorde der - det var fantastisk osv." Slikt utvikler sexen.

Du har inspirert meg litt nå, gitt meg noen ideer. Kanskje jeg skal tørre mer? Tørre å vise ham at jeg er veldig seksuelt nysgjerrig..? Invitere han inn i min fantasiverden? Så får det gå som det går - vi har i alle fall hatt det moro på veien... :sjarmor:

Andrine

Skrevet

To timer til han er her...... Huset er tomt... :sjenert:

*gliser og sikler.. *

Jeg er klar! Nelle, er du? :sjarmor:

Andrine

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hmmmm! Lenge siden jeg har vært her nå,

men

NELLE:

Tusen takk for deilig inspirasjon her tidligere i høst! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten høstferie hos gutten min i Danmark, og jeg har tatt med meg mange av dine råd/tips....!

Han syntes bl a at det var dritspennende når jeg runket (og sugde ham) med lange silkehansker på... :sjenert::sjarmor:

For å ikke å glemme at jeg møtte ham på flyplassen i halvlagt skjørt og støvletter med strømpeholder under... Var så kåte begge to at han fingra meg og jeg runket ham i parkeringshuset på Kastrup før vi kjørte av sted..... :)

Takk!

Andrine

Skrevet
Både "rollespill" og ellers. Plutselig mens vi holder på kommer jeg på at det hadde vært kult med noen strømper. Så går jeg og tar på meg det, før jeg kommer tilbake og vi fortsetter. Vi har lekt mye i helga -han er veldig opptatt av detaljer, og jeg digger menn som er opptatt av detaljer (undertøy, smykker, negler, føtter etc.). Leker både rollespill, soft bondage -etc. Kjempespennende!!

;-)

Jepp, du har skjønt det!

Er mann som er opptatt av detaljer, særlig de du skisserer.

Lekkert feminint undertøy som strømper og korsetter er helt klart viktig og krydrer et allerede spenstig sexliv. Softbondage er digg!

Elsker ALT som er feminint og lekkert ved min kjære, tilber alt fra øreflipper til føttene hennes og nyter å tilfredsstille hele henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...