Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke strømpebuksetights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså strømpebukse uten fot. Jeg hater strømpebukser. Går jo konstant hull, og ikke godt å gå i. Vil gjerne gå med kjoler, men syns strømpebukser er noe håpløs dritt.

Anonymkode: 33e2c...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes da kjempe tynne thights har kjøpt på hm

Anonymkode: 9001b...292

• Liker 1
Skrevet

Det heter stilongs :) Har aldri kjøpt noe annet. Alt jeg har av ullundertøy er slikt. 

Anonymkode: c9327...290

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså strømpebukse uten fot. Jeg hater strømpebukser. Går jo konstant hull, og ikke godt å gå i. Vil gjerne gå med kjoler, men syns strømpebukser er noe håpløs dritt.

Det finnes da mange forskjellige strømpebukser uten fot. 

Anonymkode: eb028...1f7

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det heter stilongs :) Har aldri kjøpt noe annet. Alt jeg har av ullundertøy er slikt. 

Anonymkode: c9327...290

Har hørt om stillongs, og bruker gjerne det, men ikke alt passer under kjolen. Tenker på sånne tynne strømpebukser, bare uten fot.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De finnes overalt.

Skrevet

Jeg sliter med å finne stillongs eller tights som enten har nok stretch så de passer over lår og legger, samtidig som de har god nok hold og sitter godt nok til at de ikke ruller ned eller siger, så jeg har generelt holdt meg til Pierre robert og Lamote strømpebukser med holdin og høy den, og så klipper jeg sømmen av heeeelt tett langs sømmen i tærne for å få en stillongs ut av det.
Til penklær bruker jeg da tynne, sorte bomullsokker til.
De er også billige nok til at det ikke gjør noe om de blir ødelagte, men jeg har generelt erfart at de som har 50 den eller høyere, tåler veldig mye. Den ene jeg har er en PR 50den svart strømpebukse som jeg klippet av tåsømmen på, og den har jeg hatt i snart ti år.

Det funker ikke med strømpebukser som har sånn reinforced hæl, men for alle strømpebukser som er helt rette hele veien uten fot, så gjør jeg det.

Skrevet

Jeg skulle ønske treningstightser osv. hadde fot som en strømpebukse. Jeg synes strømpebukse er mye bedre å gå i enn tights og sokker som strammer på anklene. 

Anonymkode: b2ebe...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...