AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Hvordan foregår det? Presenterer alle seg når de kommer inn der, og er det ok? Jeg gruer meg! Anonymkode: afba4...9a8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Det var ingenting hos oss, ingen presentasjon, heldigvis. De fleste hadde både lyd og bilde avslått under hele møtet. Null stress. Men så er det 60 på trinnet, da. Kanskje det er mer som kreves av foreldrene hvis det er få elever? Anonymkode: 7d393...110 1
Angelheart2 Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Vi hadde foreldremøte på Teams i forrige uke og jeg syns det var mye bedre enn fysisk møte, faktisk. Ingen presenterte seg og de aller fleste hadde avskrudd kamera. Alle hadde selvsagt avskrudd mikrofon dersom de ikke skulle si noe. Min erfaring var at det var mange flere som møtte opp nå enn det som pleier å være tilfelle med de fysiske møtene. I tillegg ble møtet veldig effektivt uten all småpraten og diskusjonen på siden. Vi er også rundt 60 familier, så det er jo mulig det blir annerledes dersom det er en veldig liten klasse. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 11 minutter siden, Angelheart2 skrev: Vi hadde foreldremøte på Teams i forrige uke og jeg syns det var mye bedre enn fysisk møte, faktisk. Ingen presenterte seg og de aller fleste hadde avskrudd kamera. Alle hadde selvsagt avskrudd mikrofon dersom de ikke skulle si noe. Min erfaring var at det var mange flere som møtte opp nå enn det som pleier å være tilfelle med de fysiske møtene. I tillegg ble møtet veldig effektivt uten all småpraten og diskusjonen på siden. Vi er også rundt 60 familier, så det er jo mulig det blir annerledes dersom det er en veldig liten klasse. Helt enig! Har samme erfaring som deg og må si dette er det neste foreldremøte jeg har deltar på. Og vi har tre barn, så har en del fartstid med foreldremøter både fra barnehagen og skolen. Håper at de vil fortsette med foreldremøte på teams etter pandemien også! Anonymkode: 2a81b...074 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Takk for svar! Hvordan skrur vi av kamera i Teams? Anonymkode: afba4...9a8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hvordan skrur vi av kamera i Teams? Anonymkode: afba4...9a8 Før du kobler deg til møte får du spørsmål om du vil skru på kamera eller mikrofon. Anonymkode: d5b41...78e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Fungerte mye bedre enn forventet. Vi er også ca 60 barn, og det var klassekontaktene som gjennomførte møtet. Var veldig greit med chattefunksjon også, det tar litt kortere tid og gjør det mulig med litt kortere kommentarer (som f.eks enig med Fredrik el). Vi presenterte oss ikke, noen hadde på video, og noen hadde av video- men slo den på når de skulle si noe. Anonymkode: c43f1...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Kamera og lyd slått av her også. Jeg var også redd for at jeg skulle synes, prate etc, men det gikk helt fint. Det eneste med sånn type møte er at det, hvertfall her, ikke ble så lett å diskutere ting, ble mer at lærere informerte, så kunne vi sende inn skriftlig spørsmål. Anonymkode: a4f5c...51a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Misunner dere litt, dere som får ha det slik, dersom man ser på det isolert sett, sånn utenom korona-situasjonen. Anonymkode: c2f43...d33
Fru Uperfekt Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Her ville de tvinge oss på fysisk møte, nekter å stille på fysiske fellesmøter i disse dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå