AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg ønsker å kjøpe en julekalender til moren min, men sliter litt med å finne noe.. Hun er i slutten av 40 årene, rolig person uten noe særlig hobby, er glad i god mat og drikke. Tenker å kjøpe noe enkelt som en sjokoladekalender siden jeg ikke har noen bedre ideer men hadde vært gøy med noe mer spesielt. Hva ville dere likt å få? 🙂 Jeg og min søster fikk hud produkter, min far skal få kaffe kalender, min mann skal få cognac kalender, og min søsters mann øl kalender, min mor er den eneste som mangler 😄 Anonymkode: 5214e...d64
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Sett 24 vinglass på et brett og gi henne et glass vin hver kveld?😆 Anonymkode: 66c8f...5f0 1
baldrian Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere likt å få? Hvis hun drikker te: Det finnes te-kalendre, og kombinasjonen te / sjokolade. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Te kalender høres godt ut, det hadde jeg nok likt selv 😄 Vin kalender har jeg veldig lyst til å gi henne, men da ville jeg ha gitt et lite glass av en ny vin hver dag, men finner ikke lenger en sånn type kalender noe sted.. Anonymkode: 5214e...d64
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Hva med å lage en med ulike lapper og hilsener hver dag? f.eks en ting du er takknemlig for at hun gjør for deg. En ting du kan komme på, og virkelig mene. Ikke smisk, men et ekte kompliment. Anonymkode: 0bef5...a06
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Så hyggelig og snill du er med moren din 😊 Anonymkode: 917ab...675
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Jeg har kjøpt lakridskalenderen fra By Bulow til mamma, hun elsker lakris. Anonymkode: d5eb5...51e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Min mamma får Olivenlunden-kalender på tredje året, hun elsker den. Ellers har jeg hatt te-kalender før og det var veldig gøy og bra. Anonymkode: 8ca79...1de
gohege Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Hva med konfektkalenderen fra Jentene på Tunet? Synes sjokoladen derfra er utrolig god 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå