AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Hva skjer? Hva er grunnen til at kvinner plutselig i midten av 40årene begynner å gå med leopardmønster? (Litt ironi) Anonymkode: 11311...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Det har jeg lurt på også. Det virker som de tror de blir "dyrisk sexy" av det mønsteret, og ganske uimotståelige. Det motsatte skjer, spør du meg. De ser desperate ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 Dette lurte jeg også på da jeg var yngre og så damer 40+ med leopardkjole/-skjørt på julebord i by’n. Jeg er 45 og misliker dyreprint, behovet for å ikle seg leopardkjole har ikke meldt seg foreløpig. 😅 Anonymkode: bf4c1...994 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 Fordi det er fin vel Anonymkode: a046a...e5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 😂 husker jeg syns leopard mønster var så fint når jeg var yngre og hadde så lyst på bikini (av alle ting) med det. Mamma sa heldigvis nei. Leopard kjole er også grusomt 🙄 Anonymkode: 0e54c...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 Synes leopmardmønster er kult jeg! Spørs selvfølgelig hvordan man styler det. Anonymkode: 87304...2f7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 2. november 2020 #7 Del Skrevet 2. november 2020 Oi 😮 og jeg som har funnet fram et omslagsskjørt i leopardmønster til jobb i morgen 😳 Heldigvis bryr jeg meg ikke om hva andre mener om klærne mine 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #8 Del Skrevet 3. november 2020 Fordi de liker det? Om du ikke liker det, kan du la være å gå med det. Om du ikke liker å se på at andre går med det, kan du se en annen vei. Problem solved. Anonymkode: 3c0c3...169 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Del Skrevet 3. november 2020 Kult 😊 kjøpte meg et skjerf i går. Og datteren min kjøpte seg nylige sko i det mønsteret. Anonymkode: 1a8d9...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 På 2.11.2020 den 13.04, AnonymBruker skrev: Hva skjer? Hva er grunnen til at kvinner plutselig i midten av 40årene begynner å gå med leopardmønster? (Litt ironi) Anonymkode: 11311...755 Kanskje gjorde de det også da de var 20, hva vet du? Hvorfor skal damer i 40-årene plutselig være så forsiktige? Unge kvinner tror selv de er så utrolig oppdaterte og selvbevisste. Det er verdens største selvbedrag! Unge kvinner er livredde for at de skal gjøre noe som er "feil". Hilsen mann 40+ Anonymkode: ddb96...90a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 3. november 2020 #11 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg har noen plagg i leopard, hatt det siden tidlig tyveårene. Hva er problemet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #12 Del Skrevet 3. november 2020 Eneste jeg kjenner som går ofte i leopardmønster er min yngre søster som elsker det mønsteret. Hun har alltid elsket det og slutter sikkert ikke når hun blir 40. Anonymkode: e7fa8...5f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #13 Del Skrevet 3. november 2020 Tror damer på 40+ alltid har gjort dette. Kanskje du legger mer merke til det nå fordi du nærmer deg den alderen selv? Det er ikke mange på 20 som ser så mye på 40åringer, så da går det litt under radaren din. Jeg er 40+ selv, og leopard er noe av det mest harry jeg ser, uansett aldersgruppe. Men det sier jeg jo ikke høyt. Jeg liker at folk går med det de selv ønsker. Det er ingen som skal kle seg for å please meg. Anonymkode: dbc48...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 3. november 2020 #14 Del Skrevet 3. november 2020 Hvorfor bry seg om hva andre går kledd i? Er jo fint at folk tør å gå i det dem liker. leopard mønster er vel ikke det "særeste" man kan gå i heller... veldig rare meninger ute å går her... er jo dritkjedelig om alle skal gå i kun en stil som er "akseptert" 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. november 2020 #15 Del Skrevet 5. november 2020 Man kan vel gå i det man liker? ^^, For min egen del har dyremønster aldri vært in, ikke liker jeg store logoer heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Del Skrevet 5. november 2020 Har et par sko i leo mønster Anonymkode: 90007...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Del Skrevet 9. november 2020 Kommer ann på hvordan man styler det. Et midiskjørt med leopard mønster med en sort strikkegenser passer både yngre og eldre. Leopard blir ansett som tidløst og klassisk og går aldri av moten. Selv går jeg ikke med det, men syntes det er kult på andre hvis stylingen er moderne. Anonymkode: c1956...499 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #18 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg synes leopardmønster er finest i helt urealistiske farger. Har selv en leopard-genser i svart og litt dyp rosa, elsker den selv og har også fått mange kommentarer på at den er kul, stilig, fin, o.l. 😊 Anonymkode: ff13b...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savan Skrevet 9. november 2020 #19 Del Skrevet 9. november 2020 Har ikke bikka 40, men har en fuskepels i leopardmønster. Får SÅ mye dritt for den, «pimp», «prostituert», alt mulig, men jeg elsker den fluffy greia og skal bruke den til den går i oppløsning 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeshi Skrevet 9. november 2020 #20 Del Skrevet 9. november 2020 La nå folk kle seg i det de selv føler for. Det er mye merkelig mote der ute, synes jeg, men jeg innser jo at mange ikke har samme smak som meg. Noen sikkert tar på seg enkelte plagg mest fordi det er in, og det er viktig for dem. Andre er mest opptatt av hva de selv synes er pent. Folk er forskjellige, og godt er jo det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå