AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Et bilde av Støre på kjøkkenet har skapt oppmerksomhet. Selvsagt er det alkohol folk har bitt seg merke i, men jeg synes det er mer graverende at han har en liten dukke av det som ser ut som en blåkledt Erna Solberg hengende i vinduet, meget mulig en voodoo-dukke. Er ikke det langt over streken å ty til slike virkemidler? En artikkel om bildet og selve bildet og dukken under. https://www.aftenposten.no/norge/i/399PnP/derfor-ble-kjoekkenbildet-av-stoere-en-snakkis Anonymkode: 9a5f1...9a2 4
Gjest Airman Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Han burde valgt en annen bakgrunn enn en haug med tomme spritflasker, han skal jo fremstå som en opposisjonsleder, ikke en gammel fyllik 🙂
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 16 minutter siden, Airman skrev: Han burde valgt en annen bakgrunn enn en haug med tomme spritflasker, han skal jo fremstå som en opposisjonsleder, ikke en gammel fyllik 🙂 Du også opptatt av tomflaskene? Skjønner ikke greia med det. Voodoo-dukken av Erna Solberg er det jeg reagerer på, merkelig at så mange tydeligvis synes det er helt greit. Anonymkode: 9a5f1...9a2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Flaskene er ikke tomme. Og dukken trenger vel ikke være voodoo. At det ligner på Erna er bare litt morsomt. Men det er ikke henne. Anonymkode: d34da...973 3
Gjest Airman Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du også opptatt av tomflaskene? Skjønner ikke greia med det. Voodoo-dukken av Erna Solberg er det jeg reagerer på, merkelig at så mange tydeligvis synes det er helt greit. Anonymkode: 9a5f1...9a2 Folk vil jo gjerne se en statsledere som sitter der, ikke en slaur som sitter døddrukken over kjøkkenbordet 🙂
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Hahaha. Kan like gjerne være tøy dukke anna Anonymkode: d5dd1...43e 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flaskene er ikke tomme. Og dukken trenger vel ikke være voodoo. At det ligner på Erna er bare litt morsomt. Men det er ikke henne. Anonymkode: d34da...973 Ok, mulig de ikke er tomme. Men morsomt med dukken!? Nei, trenger ikke være voodoo men er mistenkelig. Mange spisse gjenstander på et kjøkken man kan bruke til å stikke i. Men morsomt!? Er uansett mobbing! Åpenbart mobbing av kroppsfasongen til Erna. Anonymkode: 9a5f1...9a2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 At dette er en voodoo dukke og at det er Erna Solberg må jeg si er en merkelig konklusjon, voodoo er gammel overtro og det finnes absolutt ingen beviser for at voodoo fungerer. Anonymkode: ac460...544 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Er ikke det han Paddington Bjørn? Anonymkode: 89747...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 Quote Helt tilfeldig Internt i Ap har oppstusset rundt «Jägergate» overrasket. – Vi prøver jo å skjønne hva som plutselig tar av på sosiale medier. Men dette hadde vi ikke ventet, sier kommunikasjonssjef Jarle Roheim Håkonsen i Aps stortingsgruppe. Altså, akkurat det der har jeg veldig store vansker med å akseptere, det er bare så åpenbart et løgn. Enten kommunikasjonsavdelingen er totalt uprofesjonelle - men det er de jo ikke - enten var det helt bevist at nettopp dette bilde ble valgt. Og nettopp fordi de visste at det kommer til å bli en "snakkis". Litt sånn, morsomt og folkelig, men er egentlig ikke noe spesielt negativt for Jonas, ganske uskyldig. Jonas Gahr Større ER vår neste statsminister. Det er jo omtrent hundre prosent sikkert. Jeg vet ikke hva muligens kunne han gjort for å fucke det opp nå. Men, han har jo aldri vært "en av oss", og sliter fortsatt med sin opphav som riking, som har alltid passet og fortsatt passer dårlig til imaget av leder i AP. Så får vi nå denne "Nei da, jonas har er så folkelig" kampanje i media. Se dere, han sniker på tbane og driker jagermeister, han lader elbilen sin på jobb, og glemmer til og med ansiktsmaske. Han er akkurat som alle andre. Han er så folkelig som det går an. 😄 Altså, helt personlig, har jeg absolutt ingenting imot Jonas Gahr Støre, og heller ingenting imot han som statsminister. Men dette her føler jeg blir litt dumt..? Kommunikasjonssjeff som sier at neida, dette er helt tilfeldig, Jonas han drikker Jagermeister han.. 😶😒🙄 Jeg vedder også på at dette ikke er den siste innslag i "folkelig Jonas kampanje". andre eksempler i siste måneder: https://www.dn.no/samferdsel/ruter/sporveien/jonas-gahr-store/jonas-gahr-store-fikk-snikegebyr-appen-min-funker-ikke/2-1-747175 https://www.nettavisen.no/okonomi/raymond-johansen-ber-alle-bruke-munnbind-pa-t-banen-jonas-gahr-store-gjor-det-ikke/3424034464.html Anonymkode: 7cfce...f13
PetterKanin Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Tipper den er kjøpt eller fått som en spøk.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 Jøss ser ut som et ungkarsreir, er han ikke gift? Har aldri likt fyren og liker han enda mindre etter dette bildet. Liker ikke Erna heller, eller Siv, Jens, Gro eller noen andre broilere i politikken. Disse menneskene er virkelighetsfjerne, maktsyke og ryggsleikende individer, ikke å vente at det skal gå bra med Norge fremover når det er bare slike som kommer til makta. Og voodoo...eliten har alltid drevet med magi i det skjulte, så hvem vet. Anonymkode: b1ef3...dfb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 Dette er grunnen til at mange ikke skulle hatt tilgang til Internett. Anonymkode: 63a79...cc6 3
Gjest Alexz Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 Visste ikke at det var et krav om å være avholdsmenneske for å være politiker, gitt. Who cares ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå