Felicity Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Hei. Ja overskrifter forteller hva jeg lurer på. Var så forbredt på å få EL nå denne måneden(sluttet på pilla 12 mai) Trodde jeg hadde de to siste gangene, men var nok feil. Denne gang hadde jeg fryktelige smerter i venstre eggestokk og regnet med at, ja nå kommer den, men ser ikke sånn ut. Har hatt åpen livmor i noen dager, og nå som jeg regnet at EL var i morgen så har den lukket seg igjen. Ikke noe slim(sorry detaljer), men vondt neders i ryggen og i venstre eggestokk. Litt på høyre og, men mest på venstre. men det var på fredag og lørdag tror jeg. Hadde bestemt meg for å bare teste med EL-tester nå, men tempet jeg alikevell i en uke nå. Og tempen gikk litt høyt nå i dag. El- testene har jeg brukt siden onsdag og den hadde en sterkere strek på fredags-kvelden kl23. Og det var jo egentlig sent for i bruksanvisningen sto det at man helds skulle teste mellom 10-20. Og ikke drikke de to siste timene. Mensen kan jeg stille klokka etter så det er ikke noe problem og har sykluser på 31 dager. Da jeg hadde spiral i fjord merket jeg jo El. Merkelig. Men denne måneden har jeg faktisk ikke lagt merke til hvordan det har vært dagene etter mensen(med sekret liksom) Eller jo, men det har bare vært gjennom-siktig væske. om det har vært noe i det hele tatt.? Hadde faktisk forbredt meg på at det ikke kom noen graviditet, men EL liksom. Ok, vi har jo kost nå annenhver dag i over en uke, så man vet jo aldri, men jeg tror neppe det klaffet siden forklaringen min. Noen som kan fortelle meg litt hvor lenge dere måtte vente på EL? Lene.
LilleMy28 Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 Eg fekk el første mnd etter p-ring slutt, og har hatt hver mnd. Kjenner det stikker og har fått det bekreftet av både temping og test. Legen min sa eg kunne vente å få el innen 4 mnd sånn ca. Men me er inne i pp5 og det har likevel ikkje klaffet for oss enda.... Lykke til og krysser fingrene for at egget løsner hos deg snart
Felicity Skrevet 1. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2005 16, så det vil si at jeg skulle ha hatt det nå. Men, men. Hilsen Lene.
Brudulja Skrevet 1. august 2005 #5 Skrevet 1. august 2005 Det tok nøyaktig ett år! Tok siste p-pille 15 juli i fjor og fikk første positive el-test 15 juli i år...
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 Om det kan ta så lang tid som ett år burde jeg kanskje roe meg ned noen hakk og tenke på noe annet en stund... Jeg sluttet på pillen 25 juni og har ikke hatt el eller mens ennå..
Fru Blå Skrevet 3. august 2005 #7 Skrevet 3. august 2005 Jeg sluttet på pillen 14 april og testet positiv 16 mai, så el kom raskt hos meg.
Brudulja Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 Det er mange som blir ekstra fruktbare rett etter at de slutter med p-piller! Noen må vente lenge på å få syklusen igjenge igjen, men ellers har jeg inntrykk av at de fleste er i rute igjen etter i alle fall et par tre mnd.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #9 Skrevet 3. august 2005 Hei. Takk for alle svar. Jeg har jo hatt mensen som jeg skal(akuratt som å stille klokken etter den) Ble fortalt av ei jeg kjenner som har greie på dette at så lenge jeg har mensen og den kommer som den skal(som min) så mente hun at jeg hadde EL, men at det ikke var sikkert jeg merket det så godt. Det var jo godt å høre Er kanskje håp alikevell???Så jeg blir vel sikkert gravid en gang jeg og Hilsen Lene.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #10 Skrevet 3. august 2005 Jeg hadde stabil syklus, altså "mens når jeg skulle" de to første månedene etter p-pilleslutt uten EL, så... trenger ikke ha EL selv om mensen er rgelmessig.... Forøvrig sluttet jeg med pillene i mars, og har enda ikke fått EL, så hvor lang tid det tar vet jeg ikke helt...
Felicity Skrevet 3. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2005 Det var meg Hei. Takk for alle svar. Jeg har jo hatt mensen som jeg skal(akuratt som å stille klokken etter den) Ble fortalt av ei jeg kjenner som har greie på dette at så lenge jeg har mensen og den kommer som den skal(som min) så mente hun at jeg hadde EL, men at det ikke var sikkert jeg merket det så godt. Det var jo godt å høre Er kanskje håp alikevell???Så jeg blir vel sikkert gravid en gang jeg og Hilsen Lene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå