Gå til innhold

Selge bilder og undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen forum man kan komme i kontakt med folk som vil kjøpe bilder og undertøy? Vet om nakenprat bare 

Anonymkode: d5be5...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn.no

hvis du legger ut shorts eller treningstopper eller bikinier på salg. Uskyldige meg hadde en faktisk en helt vanlig shorts til salgs, og fikk meldinger av flere menn om jeg kunne selge den brukt uten truse på, eller sende dem undertøy. Har fått tilbud oppmot 1000kr per plagg. Folk er ekle der ute😂 jeg tørr ikke fordi jeg vil isåfall motta betaling anonymt og det går ikke.

Skrevet
3 minutter siden, Badbunny skrev:

Har fått tilbud oppmot 1000kr per plagg.

Det må jeg si. Har dere råd til å si nei til slikt? Snakk om å ha mulighet til å tjene ekstra :) 

Anonymkode: 8dd0b...db5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det må jeg si. Har dere råd til å si nei til slikt? Snakk om å ha mulighet til å tjene ekstra :) 

Anonymkode: 8dd0b...db5

Ja det har jeg råd til. Vil heller få 200kr av en vanlig person enn 1000kr av en ekling som vil runke til mitt brukte tøy. Er jo ikke mulig å overlevere eller få betaling anonymt. Og vil ikke få meg stalkers

Skrevet

Ser ofte at kvinner legger ut truser til salgs og jeg mistenker at det er brukte truser. Skjønner ikke hvorfor man skal selge en truse ellers? Du kan jo prøve og se hvilke henvendelser du får i innboksen. 

Anonymkode: 3a373...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...