Swoosh Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Noen som har noen tips? Ikke altfor dyre ting, og ikke godterier🙂
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jeg synes det er en uting å gi masse miljøfiendtlig ræl, så jeg ville gitt nyttige ting, som sokker (kan dele opp i en og en sokk), eller til nød et legosett hvor du gir ETT sett, fordelt over en hel kalender. Anonymkode: 153d8...dcd 1
Swoosh Skrevet 2. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2020 Har kjøpt sokker, noe godterier, flaxlodd, artige blyanter og viskæler som kan brukes på skolen og noen aktiviteter som feks pepperkakehus baking ol til nå 🙂 Kjøper ikke ting som er helt bak mål som ender i søpla bare for å kjøpe og fylle opp🙂
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Vår elsker Lego, vi kjøper en passe stor boks og fordeler utover mange dager alt ettersom hvor stor boksen er. Putter brikkene og deler av bruksanvisningen i en pose og pakker inn. Nummererer posene, så det blir enklere å skille. Bruksting som sokker, truser og skoleutstyr er fint. De små julekulene fra ARK som skal bygges som puslespill er også populært. Prøver å begrense antallet pakker som er unødvendig skrot (eller som raskt blir det). Ting å gjøre sammen er også kjekt, og gir kanskje aller mest til alle sammen. Anonymkode: 105ef...cde 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Ting han trenger, og opplevelser. Bake pepperkaker, filmkveld med pizza på en ukedag, kino, tur på vitensenteret, bygge snømann (om du bor et sted med snø før jul), osv. Anonymkode: 70b1b...443
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ting han trenger, og opplevelser. Bake pepperkaker, filmkveld med pizza på en ukedag, kino, tur på vitensenteret, bygge snømann (om du bor et sted med snø før jul), osv. Anonymkode: 70b1b...443 Det blir en travel desember! Anonymkode: 4781f...63e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Om han liker Lego er det en kjempebra ide, enten ferdig kalender eller lage selv (mer for pengene om man lager selv). Vi har lego og godteri annenhver dag. Her er det en app med bruksanvisning, så vi pakker bare inn deler slik at han kan bygge litt og litt hver dag (ikke må vente til 24. før han får bygd). Min liker Ninjago, så vi kjøpte et middels stort sett på tilbud (40% salg på OBS), og delte opp dette, men det er mange ulike tema og det går også an å kjøpe brukt så lenge alle delene er med. Lego er bra for miljøet da det varer og varer, og er lett å selge når man er ferdig med det. Har selv 40 år gammel lego som er i kjempefin stand. Anonymkode: cdf64...ad1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Om han liker Lego er det en kjempebra ide, enten ferdig kalender eller lage selv (mer for pengene om man lager selv). Vi har lego og godteri annenhver dag. Her er det en app med bruksanvisning, så vi pakker bare inn deler slik at han kan bygge litt og litt hver dag (ikke må vente til 24. før han får bygd). Min liker Ninjago, så vi kjøpte et middels stort sett på tilbud (40% salg på OBS), og delte opp dette, men det er mange ulike tema og det går også an å kjøpe brukt så lenge alle delene er med. Lego er bra for miljøet da det varer og varer, og er lett å selge når man er ferdig med det. Har selv 40 år gammel lego som er i kjempefin stand. Anonymkode: cdf64...ad1 Mener du at det er en app som viser hvordan du skal dele det opp i 24 deler? Jeg skjønner ikke Jeg har tidligere laget kalender hvor de fikk litt lego hver dag, men jeg synes det tok veldig lang tid å finne ut hvilke brikker som skulle pakkes sammen, så de fikk det i riktig rekkefølge. Og hvor det ga mening i forhold til bildene i manualen. Anonymkode: 07bf5...762
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir en travel desember! Anonymkode: 4781f...63e Mente ikke 24 forskjellige opplevelser, men ting han trenger + opplevelser og så nevnte jeg eksempler på opplevelser. Har man ikke tid til de tingene der bør man kanskje se på hvordan man disponerer tida si. Anonymkode: 70b1b...443
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 I fjor fikk 8-åringen pokemonhefte 1. desember. De resterende dagene frem til julaften fikk han kort. Jeg kjøpte en haug med kort på nettet, og posjonerte dem ut, ti per dag ca. Han var storfornøyd, men må være pokemon-fan for å like dette, da Går an å gjøre det samme med f.eks. fotballkort. Anonymkode: c20a5...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå