Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #1 Del Skrevet 1. august 2005 Min kjære er gammel skiløper og har snakket mye om å investere i rulleski. Vi skal gifte oss snart, og jeg tenkte det kunne være en fin morgengave. Men jeg er helt blank på dette området og trenger litt tips og hjelp. Hva bør jeg se etter? Vet det finnes klassisk-ski og skøyte-ski, hva egner seg best til vanlig trening? Og hva må jeg regne med å betale? Utstyr som jeg bør kjøpe til, staver skjønner jeg at han må ha, men er det mer jeg trenger? Hilsen snart Fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #2 Del Skrevet 1. august 2005 Utstyr som jeg bør kjøpe til, staver skjønner jeg at han må ha, men er det mer jeg trenger? ← Kne- og albuebeskyttere? De viser iallefall at du bryr deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 9. august 2005 #3 Del Skrevet 9. august 2005 Vet ikke hvor du bor, men om du bor i Oslo bør du ta deg en tur til Bull ski og kajakk, der er de flinke og kan hjelpe deg med hva du trenger. På siden kan du og se priser. Jeg har og gått en del på rulleski i mine yngre dager, brukte aldri kne- eller albuebeskyttere da, men hjelm er greit å ha Regner med at han har hansker for det trengs og selv om det er sommer. Når det gleder skøyte eller klassisk er jeg usikker, spørs hva kjæresten din liker best. Men om det er en stund siden han har gått ville jeg kjøpt klassiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå