Lassie Skrevet 6. august 2005 #21 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg synes det er godt med reker på loff, men for variasjon og sunnhet (loff og majones er ikke såå sunt liksom), så pleier jeg ofte å lage rekewok jeg. Det er knallgodt!! Bruk reker istedenfor annet kjøtt i woken og lag ellers wok som man pleier. Også bruker jeg den røde sausen fra Blue Dragon. Yummi!! Ellers bruker jeg ofte reker i annen mat, i ildfaste former med andre ting. I salater.. Vi elsker reker her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 #22 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg vet om noen som synes det er godt med fiskepudding til reker. ← Det var det jeg skulle skrive Det drøyer jo ut maten også, hvis man er mange og ikke helt vet hvor mye reker man skal beregne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. august 2005 #23 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg bare MÅ ha min hjemmelagede hvitløksdressing til reker. Og sitron. Og dill!!! Og godt smør. Og god loff! De få gangene jeg spiser rekesmørbrød er det ikke for å slanke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. august 2005 #24 Del Skrevet 14. august 2005 Ferske reker (altså de som har svømt i havet samme dag.) er så utrolig godt at de egentlig ikke trenger tilbehør Men er rekene gode, foretrekker jeg tynne loffskiver, smør, ordinær majones (den på pose!!) og krystet sitron. Til frosne- eller ferdigpillede reker er det godt med mer tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 14. august 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg endte opp med tzatziki i tillegg til standard tilbehøret som loff, salat og majones. Pga litt dårlig tid fikk jeg ikke prøvd mye av det andre som alt som ble anbefalt men takk for alle tips! Tzatzikien ble suksess og anbefales til reker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå