AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Del Skrevet 2. november 2020 Er det noen av dere andre drammensere som har vært hos gynekolog Sabine Ehrig noen gang? Hun står ikke oppført på legelisten. no, så jeg har ingen måte å finne ut om det er en ålreit gynekolog å komme inn til, selv om hun som akkurat ringte og sa de hadde en ledig time til meg, sa at Dr Ehrig var en veldig snill og behagelig gynekolog å være hos hvis man var litt urolig... Jeg har kun fått henvisning dit pga et akutt oppstående, men vedvarende problem, og de to gynekologene legen min nevnte da han sa han skulle skrive henvisning, var Dr Willumsen og Dr Uv, (og jeg antok at han nevnte mannlige gynekologer da jeg har sagt at jeg foretrekker det) og for å være helt ærlig ville jeg mye heller dratt til Dr Uv fordi damene har en tendens til å være litt brutale, og han høres helt fantastisk ut på legelisten... Jeg har fått time på førstkommende onsdag, og jeg vil jo gjerne få dette unna så raskt som mulig, og når man får henvisning såpass raskt et sted man ikke kjenner til, så blir jeg usikker fordi jeg allerede har litt noia for leger generelt, men det gir meg nesten ingen tid til å finne ut noe om denne gynekologen. Siden det er henvisning pga noe som er delvis akutt, så må man kanskje ta til takke med det man får, men når jeg allerede har noia for leger og gynekologer og tannleger og slikt, så får jeg litt angst for timen, og ihvertfall når jeg ikke finner noe som helst informasjon om vedkommede. Så jeg hadde satt utrolig pris på hvis det er noen der ute som har vært hos vedkommede og som kan berolige meg litt. Anonymkode: c60a8...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere andre drammensere som har vært hos gynekolog Sabine Ehrig noen gang? Hun står ikke oppført på legelisten. no, så jeg har ingen måte å finne ut om det er en ålreit gynekolog å komme inn til, selv om hun som akkurat ringte og sa de hadde en ledig time til meg, sa at Dr Ehrig var en veldig snill og behagelig gynekolog å være hos hvis man var litt urolig... Jeg har kun fått henvisning dit pga et akutt oppstående, men vedvarende problem, og de to gynekologene legen min nevnte da han sa han skulle skrive henvisning, var Dr Willumsen og Dr Uv, (og jeg antok at han nevnte mannlige gynekologer da jeg har sagt at jeg foretrekker det) og for å være helt ærlig ville jeg mye heller dratt til Dr Uv fordi damene har en tendens til å være litt brutale, og han høres helt fantastisk ut på legelisten... Jeg har fått time på førstkommende onsdag, og jeg vil jo gjerne få dette unna så raskt som mulig, og når man får henvisning såpass raskt et sted man ikke kjenner til, så blir jeg usikker fordi jeg allerede har litt noia for leger generelt, men det gir meg nesten ingen tid til å finne ut noe om denne gynekologen. Siden det er henvisning pga noe som er delvis akutt, så må man kanskje ta til takke med det man får, men når jeg allerede har noia for leger og gynekologer og tannleger og slikt, så får jeg litt angst for timen, og ihvertfall når jeg ikke finner noe som helst informasjon om vedkommede. Så jeg hadde satt utrolig pris på hvis det er noen der ute som har vært hos vedkommede og som kan berolige meg litt. Anonymkode: c60a8...32d Hei! Jeg har vært hos henne og hun var dyktig. Hun tok seg god tid, hørte meg helt ut. Sa ifra om hva hun gjorde og hvorfor. Syntes hun var hensynsfull, på ingen måte brutal. Så bare å dra til henne 🙂 Anonymkode: 3e713...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg har vært hos henne og hun var dyktig. Hun tok seg god tid, hørte meg helt ut. Sa ifra om hva hun gjorde og hvorfor. Syntes hun var hensynsfull, på ingen måte brutal. Så bare å dra til henne 🙂 Anonymkode: 3e713...6bd Tusen takk, det hjelper veldig at noen har en positiv erfaring med en gynekolog som er helt ny for meg. ❤️ Jeg har generelt litt angst for helsepersonell og har alltid brukt mye tid på å finne en lege jeg kan stole på, så jeg gikk autmatisk inn i panikkmodus da jeg ikke engang fant henne på legelisten 😕 Jeg håper jo at hun finner ut av dette, for jeg er drit lei av hele greia, og selv legen min, da jeg var inne for undersøkelse hos ham, sa at her er det jo noe som ikke stemmer, jeg henviser til gynekolog så du kan få både ultralyd og videre undersøkelser av noen som kan mer enn meg om akkurat dette. Veldig god lege som jeg stoler fullt og helt på, og som alltid får meg til å føle meg komfortabel. Så da får man jo litt hetta når man plutselig skal inn til et helt nytt menneske man aldri har møtt.. Anonymkode: c60a8...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Del Skrevet 4. november 2020 On 11/2/2020 at 9:55 AM, AnonymBruker said: Hei! Jeg har vært hos henne og hun var dyktig. Hun tok seg god tid, hørte meg helt ut. Sa ifra om hva hun gjorde og hvorfor. Syntes hun var hensynsfull, på ingen måte brutal. Så bare å dra til henne 🙂 Anonymkode: 3e713...6bd Var akkurat hos henne nå, hun var helt fantastisk flink, veldig hensynsfull, forsiktig og veldig effektiv. Dessverre var det noen dårlige nyheter ute og går, så det er jo litt bajs, men jeg kommer til å fortsette å bruke henne som fast gynekolog etter dette, hun var helt herlig. Anonymkode: c60a8...32d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå