Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg er student og ble ansatt som ekstravakt innen fagfeltet, men har ikke hatt tid eller energi til å ta noe ekstra enda. Har ikke fått opplæring enda heller og har egentlig mistet litt lysten på jobben da jeg tviler på at jeg kommer til å trives. Har bare 0% stilling som går ut til sommeren. Føler det hele ble veldig dumt, men skolearbeidet tar all min energi for tiden. Hva tenker dere om dette? Har gode referanser fra andre jobber så er ikke så avhengig av det. 

Anonymkode: 71c90...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir for dumt å ombestemme seg nå, synes jeg. Hold ut til sommer😊

Anonymkode: 2cb89...6fd

• Liker 5
Skrevet

Se an hvordan det går, hvor mange vakter du får og om du trives. Det er fullt lovlig å si opp om det ikke funker :)

Anonymkode: 32403...c29

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo bare la være å ta vakter. Du vil nok ikke få jobb på dette stedet igjen da, men siden du uansett ikke ønsker det så spiller jo ikke det noen rolle.

Anonymkode: 49f72...9a0

• Liker 2
Skrevet

Siden du har en 0%-kontrakt kan du jobbe så lite du vil, altså ingenting. Siden du har gode referanser fra tidligere og hvis du ikke trenger inntekten ville jeg ikke ha tenkt så mye over det. Det eneste som skjer når du sier nei gjentatte ganger, er at du ikke blir spurt noe mer, og det er jo like greit i din situasjon. 

Anonymkode: 31036...743

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...