ferdig Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jentungen ønsker seg noe fra disse til jul, noen som har erfaring med de? https://erosmilani.shop/
Martin444 Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Hei! Registrerte meg her kun for å svare på denne - Min samboer bestilte på siden for litt over en måned siden, og her er erfaringene: - Leveringen tar litt over 1 mnd siden varene blir sendt fra kina - Størrelsene er "kinesiske" størrelser - Vi bestilte større størrelser enn normalt for å være på den sikre siden, men de er likevel alt for små og kan ikke brukes. (Typ hun bruker normalt S, og vi bestilte derfor M, som hun ikke klarer å få over skuldrene) - Produktene ligner overhodet ikke på bildene, og jakken vi bestilte er også møkkete. - Selger krever at varene returneres til Kina for å refundere salget, noe som betyr en returfrakt på 800-1000. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Ren svindel. Styr unna. Anonymkode: a76af...66b 1
ferdig Skrevet 6. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2020 Uff da, fikk ikke no respons her å fant ikke no serlig på google så bestillte på tirsdag, ble sendt i natt 😞
ferdig Skrevet 17. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2020 Har blitt lurt for 1200 kroner her ja, enda ikke hørt mere fra de etter bestilling, Er det noe mann kan gjøre? Ser de reklamerer på facebook og er flere der som skriver om lignende opplevelser. Vel, håper enda men detta ser dårlig ut 🙂
ferdig Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2020 Så i dag kom varene jeg hadde bestilt, egentlig meget overasket . Kvaliteten er vel så som så, Buksa som er M vil vel jeg se på som S, dressen som skulle være fylt med hvit for er uten for og eneste som ligner bildet er fargen. Men varene er her, tokk 4-5 uker og blir det ikke brukt av mottaker så blir det fine og litt dyre pussefiller .
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 ferdig skrev (1 minutt siden): Så i dag kom varene jeg hadde bestilt, egentlig meget overasket . Kvaliteten er vel så som så, Buksa som er M vil vel jeg se på som S, dressen som skulle være fylt med hvit for er uten for og eneste som ligner bildet er fargen. Men varene er her, tokk 4-5 uker og blir det ikke brukt av mottaker så blir det fine og litt dyre pussefiller . Og slik holder du liv i skurkene. Anonymkode: a76af...66b
ferdig Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og slik holder du liv i skurkene. Anonymkode: a76af...66b Å hadde jeg vist det var skurker hadde jeg aldri bestilt derfra, det er grunnen til at jeg prøvde søke de opp på google og spørre her, men fikk ikke svar så da regnet jeg med det var ok å bestille. Har ikke så mye penger at jeg bestiller bevist fra folk som prøver lure deg 😉
sursild Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Bestill aldri gjennom facebookannonser. Et rent svindelforetak
ferdig Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2020 sursild skrev (31 minutter siden): Bestill aldri gjennom facebookannonser. Et rent svindelforetak 👍
Miss-Grey Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 sursild skrev (9 timer siden): Bestill aldri gjennom facebookannonser. Et rent svindelforetak At de har lav kvalitet og dårlig kundeservice er kjipt, men det betyr ikke at det er svindel. Klikket meg inn, og klærne ser kjente ut. De selges også via EBay, Ali Baba, etc. Den eneste forskjellen her er at nettsiden er litt freshere. Dersom TS vil bli kvitt klærne, går det kanskje an å legge dem ut på Finn/Tise med en forklaring på størrelsen? 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 Miss-Grey skrev (1 time siden): At de har lav kvalitet og dårlig kundeservice er kjipt, men det betyr ikke at det er svindel. Klikket meg inn, og klærne ser kjente ut. De selges også via EBay, Ali Baba, etc. Den eneste forskjellen her er at nettsiden er litt freshere. Dersom TS vil bli kvitt klærne, går det kanskje an å legge dem ut på Finn/Tise med en forklaring på størrelsen? 🙂 Det er svindel når de opererer slik som så mange aktører gjør: bruker noen generiske/stjålne/ulne salgsbilder og lager klær som er dårlige etterligninger av disse. Man får jo ikke de avbildede klærne engang. Anonymkode: a76af...66b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå