AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Har en tre-åring som har hatt stygg hoste et par dager. Ellers er hun i fin form. Bor i et område der det ikke er så mye smitte akkurat nå. Sender henne ikke i barnehagen, men bør hun testes? Anonymkode: df798...ade
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Hadde sett det an et par dager, blir formen verre eller hosten verre eller ikke bedre, ville jeg testet. Sannsynligheten er jo aller størst for at barnet bare er forkjølet, men i disse dager er det greit å ta sine forholdsregler. Anonymkode: 7b9da...71c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Dette har du kommunens koronatelefon til. Ikke bruk KG til dette. Anonymkode: b203c...22f 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette har du kommunens koronatelefon til. Ikke bruk KG til dette. Anonymkode: b203c...22f I alle dager. Hvem har gjort deg til sjef for dette forumet? Vil hun spørre om dette her, så gjør hun det. Anonymkode: 0aead...fc5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Jeg ville også tatt en telefon til koronatelefonen. I disse dager syns jeg det er litt slakt å sitte å synse og mene selv, det er bedre å ta en telefon for mye, enn en for lite. Anonymkode: 22ac4...646 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå