AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Min kjæreste og jeg har det ganske så åpent mellom oss. Deler tlf, passord etc... Men vi bor ca 3 timer fra hverandre = avstandsforhold ... Tingen er han har slettet fb søk!!!! Selvfølgelig fikk jeg kalde vibber!!! What to do??? Grunn til bekymring? Anonymkode: 44e4d...36c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Jeg er singel. Sletter likevel Facebook-søk jeg syns er kleine. Hvorfor er du bekymret? Anonymkode: 5be71...c75 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Jeg sletter også facebook-søk. Alltid. Og ingen sjekker min telefon. Hvorfor deler dere tlf osv? Hvorfor velger dere å ikke ha privatliv? Anonymkode: 8b236...d7d 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Ser ikke problemstillingen. Sletter alltid min logg, men det er pga jeg søker etter klienter/exer/folk jeg er nysgjerrig på. Ikke fordi jeg gjør noe galt eller er utro. Anonymkode: 15502...cc8 1
Blålilla Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Jeg sletter også søkeloggen jevnlig. Ikke noe mistenkelig med det. Men veldig spesielt at dere sjekker hverandres tlf. Om dere ikke stoler på hverandre, så dropp forholdet 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Han sletter nok loggen fordi han har søkt etter ei jente han tidligere var sammen med,eller ei han synes er fin . Han vil ikke du skal se det. Hvertfall er det ganske vanlig at noen søker opp av nysjerrighet eller interesse. Jeg kan gjøre slikt selv...så på seg selv,kjenner man andre 😆 Min siste kjæreste hadde søkt etter eks,, da jeg sjekket en gang. Jeg sa ingenting,, men tidligere hadde han nevnt at han aldri gjorde slikt.Yeah right 🙃 Man blir litt detektiv,når man vet hvordan sosiale medier åpner opp. Det jeg brukte søket til mest,var å sjekke profiler til hans mange nettvenninner , da han var veldig til å like fine damers bilder og veldig flørtete in real life. HVORFOR: fordi han påsto at han var så moralsk ifht slikt 😆 Som regel er slikt ufarlig,,,men magefølelsen begynner å skurre, når folk ljuger om det / opererer i det skjulte. Anonymkode: de27e...b63
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Jeg er i et forhold og sletter ALLTID søkelogg på Instagram, Facebook, nettleser osv.. Jeg stalker alt og alle og hadde blitt utrolig flau om kjæresten min hadde sett det. Anonymkode: 40fca...372
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Min kjæreste og jeg har det ganske så åpent mellom oss. Deler tlf, passord etc... Men vi bor ca 3 timer fra hverandre = avstandsforhold ... Tingen er han har slettet fb søk!!!! Selvfølgelig fikk jeg kalde vibber!!! What to do??? Grunn til bekymring? Anonymkode: 44e4d...36c Ja det er grunn til bekymring. Han har sikkert søkt opp exene sine eller venninnene dine og siklet etter de. Kanskje runket til bildene deres også Anonymkode: 5aeb2...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå