Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste og jeg har det ganske så åpent mellom oss. Deler tlf, passord etc... Men vi bor ca 3 timer fra hverandre = avstandsforhold ... Tingen er han har slettet fb søk!!!! Selvfølgelig fikk jeg kalde vibber!!! What to do??? Grunn til bekymring? 

Anonymkode: 44e4d...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sjekker du det? 

• Liker 7
Skrevet

Jeg er singel. Sletter likevel Facebook-søk jeg syns er kleine. Hvorfor er du bekymret?

Anonymkode: 5be71...c75

• Liker 7
Skrevet

Jeg sletter også facebook-søk. Alltid. Og ingen sjekker min telefon. 

Hvorfor deler dere tlf osv? Hvorfor velger dere å ikke ha privatliv? 

Anonymkode: 8b236...d7d

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke problemstillingen. Sletter alltid min logg, men det er pga jeg søker etter klienter/exer/folk jeg er nysgjerrig på. Ikke fordi jeg gjør noe galt eller er utro. 

Anonymkode: 15502...cc8

• Liker 1
Skrevet

Jeg sletter også søkeloggen jevnlig.

Ikke noe mistenkelig med det. Men veldig spesielt at dere sjekker hverandres tlf. Om dere ikke stoler på hverandre, så dropp forholdet 

• Liker 3
Skrevet

Han sletter nok loggen fordi han har søkt etter ei jente han tidligere var sammen med,eller ei han synes er fin . Han vil ikke du skal se det.  Hvertfall er det ganske vanlig at noen søker opp av nysjerrighet eller interesse. Jeg kan gjøre slikt selv...så på seg selv,kjenner man andre 😆 Min siste kjæreste hadde søkt etter eks,, da jeg sjekket en gang. Jeg sa ingenting,, men tidligere hadde han nevnt at han aldri gjorde slikt.Yeah right 🙃 Man blir litt detektiv,når man vet hvordan sosiale medier åpner opp. Det jeg brukte søket til mest,var å sjekke profiler til hans mange nettvenninner , da han var veldig til å like fine damers bilder og veldig flørtete in real life.  HVORFOR: fordi han påsto at han var så moralsk ifht slikt 😆 Som regel er slikt ufarlig,,,men magefølelsen begynner å skurre, når folk ljuger om det / opererer i det skjulte.

Anonymkode: de27e...b63

Skrevet

Jeg er i et forhold og sletter ALLTID søkelogg på Instagram, Facebook, nettleser osv.. Jeg stalker alt og alle og hadde blitt utrolig flau om kjæresten min hadde sett det. 

Anonymkode: 40fca...372

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste og jeg har det ganske så åpent mellom oss. Deler tlf, passord etc... Men vi bor ca 3 timer fra hverandre = avstandsforhold ... Tingen er han har slettet fb søk!!!! Selvfølgelig fikk jeg kalde vibber!!! What to do??? Grunn til bekymring? 

Anonymkode: 44e4d...36c

Ja det er grunn til bekymring. Han har sikkert søkt opp exene sine eller venninnene dine og siklet etter de. Kanskje runket til bildene deres også 

Anonymkode: 5aeb2...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...