Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et forhold med en mann nå en stund. Jeg synes han viser sakte men sikkert skumlere og skumlere sider av seg selv. Hadde jeg hørt fra en venninne noe av det han gjør hadde jeg bedt henne løpe. 

Men jeg sliter litt. Har ikke vært alene i voksen alder og det skremmer meg veldig. Sliter litt med angst og er redd for at dette vil forverres x1000. 

Sliter med å huske at det fins gode snille menn som man kan slappe av med og ha det harmonisk med fremfor å gå rundt og vente på neste krangel og utbrudd.. 

Noen med tips, råd, erfaringer? Takker for alle på forhånd 

Anonymkode: 0aa9d...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i samme situasjon som deg og ble. Det angrer jeg veldig på. Jeg ble sakte men sikkert brutt ned og angst og selvmordstanker tok langsomt over livet mitt. Vis deg selv like mye omsorg som du hadde vist en venninne og kom deg ut av det før du blir helt brutt ned.

Anonymkode: e8453...d4b

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i samme situasjon som deg og ble. Det angrer jeg veldig på. Jeg ble sakte men sikkert brutt ned og angst og selvmordstanker tok langsomt over livet mitt. Vis deg selv like mye omsorg som du hadde vist en venninne og kom deg ut av det før du blir helt brutt ned.

Anonymkode: e8453...d4b

Takk for svar! Vil du fortelle litt mer så gjør gjerne det. Man går jo rundt og tenker at dette kan bli bedre, dette kan bli bedre... 

Skrevet

Løp mens du kan! Du blir mindre og så mister du litt av deg selv i sånne forhold. Det gjorde jeg. Garantert bedre å være alene litt, finne ut hva du vil og date litt :) Du finner deg en ny kjæreste, det veit jeg du vil! Og det er flere snille menn enn sånne idioter som typen din. Naturlig å slite med å være alene og jeg veit alt jeg sier nå høres klisje ut, men det er fordi det er sant. Det må bli kjipt nå i en periode før det blir bedre, dersom du går, men det blir verdt det. Du fortjener å føle deg trygg og du fortjener en god mann. :hug:

Anonymkode: 96b2c...84e

Skrevet

Virker som du blir styrt av frykt og angst nå uansett, så da bør du vel bare finne ut hva du er mest redd for.

Et liv med han, eller å alliere deg med alle institusjoner, venner og bekjente og gå fra han.

Anonymkode: 0d395...935

Skrevet

Lytt til intuisjonen din!.. Ikke ta valg basert på frykt. Vær god mot seg selv, vis deg selv respekt. Ta et valg for ditt egent beste er mitt råd ❤️

Anonymkode: 6a8a2...6b1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løp mens du kan! Du blir mindre og så mister du litt av deg selv i sånne forhold. Det gjorde jeg. Garantert bedre å være alene litt, finne ut hva du vil og date litt :) Du finner deg en ny kjæreste, det veit jeg du vil! Og det er flere snille menn enn sånne idioter som typen din. Naturlig å slite med å være alene og jeg veit alt jeg sier nå høres klisje ut, men det er fordi det er sant. Det må bli kjipt nå i en periode før det blir bedre, dersom du går, men det blir verdt det. Du fortjener å føle deg trygg og du fortjener en god mann. :hug:

Takk. Kjempeklem til deg❤️ TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lytt til intuisjonen din!.. Ikke ta valg basert på frykt. Vær god mot seg selv, vis deg selv respekt. Ta et valg for ditt egent beste er mitt råd ❤️

Anonymkode: 6a8a2...6b1

Intuisjonen min sier dra. Det er bare så vanskelig. Folk sier det kan bli bedre, vent noen dager, ikke gjør noe forhastet, så jeg vet liksom ikke hva som er lurt.. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intuisjonen min sier dra. Det er bare så vanskelig. Folk sier det kan bli bedre, vent noen dager, ikke gjør noe forhastet, så jeg vet liksom ikke hva som er lurt.. 

Nei det blir ikke bedre. Ikke i en sånn situasjon, du har prøvd og ventet lenge nok. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt et forhold med en mann nå en stund. Jeg synes han viser sakte men sikkert skumlere og skumlere sider av seg selv. Hadde jeg hørt fra en venninne noe av det han gjør hadde jeg bedt henne løpe. 

Men jeg sliter litt. Har ikke vært alene i voksen alder og det skremmer meg veldig. Sliter litt med angst og er redd for at dette vil forverres x1000. 

Sliter med å huske at det fins gode snille menn som man kan slappe av med og ha det harmonisk med fremfor å gå rundt og vente på neste krangel og utbrudd.. 

Noen med tips, råd, erfaringer? Takker for alle på forhånd 

Hva gjør han som gjør at han virker skumlere og skumlere? Bor dere sammen? Barn?

Anonymkode: 17f9f...f7e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva gjør han som gjør at han virker skumlere og skumlere? Bor dere sammen? Barn?

Anonymkode: 17f9f...f7e

Temperament, antydninger til vold. Vil ikke utdype her. Har dyr. Ikke barn.

Skrevet (endret)

Så utrolig leit at du har havnet i et destruktivt forhold. Det er ikke din skyld, og du er modig som vurderer å gå. Jeg forstår absolutt at du er redd og at det er vanskelig, men samtidig så tror jeg at angsten på sikt blir verre om du lever med en mann du føler deg truet av. Du fortjener å ha det trygt, virkelig, og jeg håper du finner krefter til å bryte. 

Jeg heier på deg, og jeg er sikker på at du vil komme styrket ut på den andre siden om du bare tar imot hjelp. Det blir bedre. :hjerte:

:smilyblomst:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er overbevist om at alle trenger å lære seg ferdigheten det er å leve alene. Jeg tror ikke det er et bra liv å hele tiden være avhengig av å ha noen å støtte seg på. Om du er klar for det nå er noe annet, det har bare du svaret på. Men det finnes andre måter å få støtte enn å bo sammen med noen.

Anonymkode: 557f8...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...