AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg har lagt på meg ekstremt mye pga graviditet. Er stuck på 67 kg og jeg er bare 160cm. Det sier seg selv at jeg er lubben, og har levd i pysj og løse t-skjorter siden baby (7 mnd) ble født Nå nærmer det seg jul og selskapssesong. Ingen av kjolene mine som er fra tiden før graviditeten, og i størrelse small, passer lenger. Har dere tips til rimelige festkjoler eller litt fine klær som virker flatterende. Jeg synes alt ser stygt ut på meg! Kom gjerne med link. Anonymkode: 683dd...653
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt på meg ekstremt mye pga graviditet. Er stuck på 67 kg og jeg er bare 160cm. Det sier seg selv at jeg er lubben, og har levd i pysj og løse t-skjorter siden baby (7 mnd) ble født Nå nærmer det seg jul og selskapssesong. Ingen av kjolene mine som er fra tiden før graviditeten, og i størrelse small, passer lenger. Har dere tips til rimelige festkjoler eller litt fine klær som virker flatterende. Jeg synes alt ser stygt ut på meg! Kom gjerne med link. Anonymkode: 683dd...653 Altså, det er 7 mnd siden fødselen og du veier bare 67 kg. Også kaller du deg lubben?? Det er ikke bra. Du er mest sannsynlig en str 42? De klærne kan kjøpes overalt! Anonymkode: 9419d...acf 7
Ardwinna Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Gå i det du vil, ta eventuelt på en hold-in truse eller strømpebukse under, og kos deg. Ingen grunn til panikk.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det er 7 mnd siden fødselen og du veier bare 67 kg. Også kaller du deg lubben?? Det er ikke bra. Du er mest sannsynlig en str 42? De klærne kan kjøpes overalt! Anonymkode: 9419d...acf Jeg har vært størrelse 34 hele livet, så 40 er litt av en overgang. Er lav i tillegg så kiloene fordeles ganske dårlig Anonymkode: 683dd...653
Gjest Tjukk Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 (endret) Prøv kjoler og klær du syns er fine og spør de rundt deg hva de tenker, om du selv ikke klarer å se hva som er pent eller ikke. Fremhev det du liker best ved deg selv og demp det du liker minst. Eventuelt jobb med deg selv og aksepter at kroppen din har forandret seg og at du må leve med den slik den er. Om du ønsker å gå ned i vekt så kan du gjøre det, men alt til sin tid. Om du er nettopp har født et barn så har du nok andre ting du må prioritere i livet akkurat nå. Å veie 67 kg når du er 160 cm høy er ikke fullstendig krise heller. Det er jo selvsagt at det er en stor påkjenning å legge på seg mye/gå ned mye, og det kan være vanskelig å være glad i seg selv når man ikke er fornøyd. Selv om du er lubben så kan du gå kledd i hva du vil. Hva du føler deg komfortabel og pen i er det aller viktigste. Det hjelper ikke si til seg selv at du ikke ser bra ut i noe som helst. Endret 2. november 2020 av Tjukk
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Str 40 er ikke svært da. Men kan anbefale mango violetta, der er det mye fint for litt større kvinner. Anonymkode: 1a409...a12
GammelKaktus Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Når jeg veide så lite (for meg er det lite) så var jeg ganske så tynn og kunne handle helt vanlige størrelser i butikk. 38-40, og det har de overalt. Masse fine klær å velge i da.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 Hei! Jeg er også lav, og har lagt på meg noen kosekilo etter to barn som ikke ser ut til å gå bort like lett som før - men fremdeles innenfor normal BMI. Jeg har gått fra S til M, og synes det er kjempekrevende å kle meg pent med litt ekstra rundt magen. Siden jeg er pæreformet og har smale skuldre er jeg mest komfortabel med a-formede kjoler eller kjoler med litt tykt stoff/draperinger rundt midjen. For min del er fordelen med slike kjoler at de passer greit med litt variasjon på vekta. Kan finne linker litt senere Anonymkode: 7a404...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå