AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Har utallige små dumme episoder igjennom livet og flere kommer sikkert. Små ting jeg sier eller klumsette sosiale settinger. Glemmer dere slikt eller er det en evig plage? Anonymkode: 9fcb5...a89
Anjonym Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Hah, nei ! Tenker fortsatt på teite ting jeg har sagt eller gjort , selv 20 år senere. Hjernen elsker å spinne opp og stresse meg og gjør meg flau i ettertid. 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Nei ..... glemmer ikke enkelte ting jeg har gjort. Anonymkode: dbf05...749
Ville91 Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Neiiii, kan ofte minnes ting som skjedde både som liten og ungdom 😫 Men har blitt bedre med åra, og trøster meg med at ingen andre enn meg selv husker det 😅 1
Snabeltann Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Glemmer det lenge, så plutselig slår.det inn, og jeg får skikkelig cringe-feeling! 🐒 3
PetterKanin Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Nei, dessverre😂 I allefall ikke alt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Nope, glemmer aldri 😳 Anonymkode: d4b2c...627
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Glemmer ikke og spesielt når jeg skal sove liker hjernen min å minne meg på alt det teite og flaue jeg har gjort
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Glemmer det ikke, og det har vært en stor plage. Men jeg har lagt merke til et mønster: Jeg får det når jeg kjeder meg, er litt trøtt, eller irritert. Perfeksjonisme og drømmer om alt som kunne vært gjort annerledes, er et overskuddsfenomen. Når det er virkelig fare på ferde, kjennes det fullstendig annerledes - da blir jeg helt stille, jeg skjelver, får kald angst og hetetokter om hverandre - og når jeg må gjøre noe viktig, får jeg laserfokus. Å bli minnet på flaue ting signaliserer rett og slett at alt er i orden! Jeg trenger bare å aktiviseres litt, eller hvile, eller ta tak i noe som faktisk gjør en forskjell 😄 Anonymkode: 44a58...6d2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Glemmer det så absolutt. 😄 Er heldig sånn sett. Er klønete både rent fysisk og sosialt, så gjør og sier ganske mye dumt, såpass at jeg bruker å unnskylde meg på forhånd, foran de som bare blir kjent med meg. Men heldigvis har blitt imunn mot å overtenke det i ettertid hver eneste gang, lar det bare gå. Ville aldri fått fred (fra meg selv) ellers. Anonymkode: ce162...edb
Gjest Villfisker Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 Hender jeg husker selv, eller at andre minner meg på det. Sistnevnte er ikke alltid så gøy, men ofte 😂
L'amie Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 Hvordan vet man at man har glemt noe? Med mindre noen andre forteller om en episode? Jeg husker flere episoder hvor jeg har sagt eller gjort noe flaut. Disse kommer jeg på innimellom og må snakke med meg selv for å la det gå. Sannsynligvis husker ingen andre involverte episoden, eller de ser på det som noe komisk som skjedde.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 Nei jeg husker alt! Tenkte på alt det flaue jeg har gjort senest i stad, ble helt uvel. Jeg driter meg ut stadig vekk:( Kom på en hendelse jeg hadde glemt, og ble rød fra topp til tå Anonymkode: e1a40...441
youcancallmejune Skrevet 10. november 2020 #15 Skrevet 10. november 2020 Jeg kan ikke komme på noe flaut jeg har sagt og gjort, så ja, sikkert
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #16 Skrevet 11. november 2020 Glemmer ikke så lett slikt, nei. Kan gruble og gnage på det flere år etter. Nå er jeg en overtenker, av type også. Anonymkode: b05d2...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå