Gå til innhold

Neseopperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her opplevd å angre på en neseopperasjon? Tok for litt siden no, og for å være ærlig, ser det ikke bra ut. Angrer så sykt og skulle ønske jeg ikke tok den... har noen erfaring med å ta en ny operasjon etterpå for å fikse komplikasjoner? Puster mye dårligere gjennom nesen nå🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, A12345678 skrev:

Har noen her opplevd å angre på en neseopperasjon? Tok for litt siden no, og for å være ærlig, ser det ikke bra ut. Angrer så sykt og skulle ønske jeg ikke tok den... har noen erfaring med å ta en ny operasjon etterpå for å fikse komplikasjoner? Puster mye dårligere gjennom nesen nå🙂

Hva slags operasjon?

Anonymkode: 1ed47...90a

Skrevet

Hvor lenge er det siden?

Anonymkode: 3917c...563

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden?

Anonymkode: 3917c...563

August. 19.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags operasjon?

Anonymkode: 1ed47...90a

Åpen neseplastikk

Skrevet

Du bør vente MINST 2 år før neste operasjon. Brusk tar lang tid å hele. Du ender opp med enda mer arrvev, stor risiko for infeksjoner og nekrose

Anonymkode: faed0...7e1

Skrevet

Gjorde du nok undersøkelse om stedet og legen i forkant? Vet at det kan ha mye å si. Jeg har ikke erfaring selv, men venninnen min opererte i sommer og hun fikk beskjed om at det kunne ta opptil minst 1 år før hun så sluttresultatet på grunn av grotid og hevelse. Hun undersøkte bra i forkant, og snakket med flere som hadde operert tidligere. Det er i følge henne ikke uvanlig å angre eller å være misfornøyd med resultatet rett etter operasjonen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vente MINST 2 år før neste operasjon. Brusk tar lang tid å hele. Du ender opp med enda mer arrvev, stor risiko for infeksjoner og nekrose

Anonymkode: faed0...7e1

Har du utført? Kan en begynne på nytt da, og må man vente så lenge. I mailen stod det tidligst 6 mnd. Etter

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med pusten i dag?

Anonymkode: 02b96...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...