AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Når du har sex i arbeidstiden på hjemmekontor. Tenker du under akten at "nå får jeg jeg betalt for å ha sex". Føler du deg som en hore da? Og tømmer du deg før neste videomøte, eller diskuterer du budsjetter i Teams med sæd inni deg? Anonymkode: 72020...225 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 omg. det er mange rare folk her inne. Anonymkode: 6c807...12e 1
blaffen Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Helt legitimt spørsmål men det må nok utbroderes en del før det kan bli tema for en skikkelig runketråd. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du har sex i arbeidstiden på hjemmekontor. Tenker du under akten at "nå får jeg jeg betalt for å ha sex". Føler du deg som en hore da? Og tømmer du deg før neste videomøte, eller diskuterer du budsjetter i Teams med sæd inni deg? Anonymkode: 72020...225 Ja, jeg har hatt sex på hjemmekontor under arbeidstiden. Føler ikke at jeg er hore. Det er også tilfelle at jeg må be å være rask for å rekke et videomøte. Møtet har vært rett etter, og hadde jeg ikke video på. Hadde ikke tørket sæden, og den var inni meg, men vi hadde møtet. Dette skjedde bare èn gang. Anonymkode: 55ebb...910
Gjest Alterego666 Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler du deg som en hore da? Nei. Det er ikke den jeg har sex med som betaler for tiden min. Jeg er en tyv, men ikke prostituert.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 😂😂 nå lo jeg godt!! 😂😂 at noen tenker slike tanker!! Anonymkode: cba08...054 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå