AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Slått opp fire ganger 30 åra. Vært sammen i 5 år. Forlovet, men hun har alltid vist usikkerhet til alt av commitment. Nå slo hun opp 4 gangen og vil ha meg tilbake. Men jeg må si jeg er fylt med så bitterhet, resentfullhet osv... Hun sitter som et spørsmålstegn til hvorfor jeg har endret meg så mye. Det er strengt tatt snakk om gjentatte tillitsbrudd jeg har svelget... og hun forstår ikke hvorfor jeg har endret meg. Jeg tror ikke jeg klarer å være noen god partner med det første. Men jeg vet med meg selv at sikter jeg så scorer jeg i slike selvfølelse greier. Men ja... som sagt det har tatt sine krefter. Noen tanker? Anonymkode: 39cd0...770
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Heter du Samatha? 😅 neida... du mister litt mer integritet for hver gang du tar henne tilbake. Til slutt er du bare en ryggradløs vaskefille. Dump henne. Dere er for voksne til å holde på slik. Anonymkode: 7af20...3aa
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg lurer litt på hvorfor du gidder dette jeg da? Anonymkode: 0f817...99d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Jeg skjønner ikke en dritt av det du skriver, for å være helt ærlig. Er du full? Anonymkode: 0f74d...c05
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Jeg opplevde også det, ble dumpet IGJEN. Tok ham ikke tilbake, det gjorde så jævlig vondt å avslutte det på den måten, men alle de vonde følelsene, tvilen, bitterheten som du sier, gikk aldri over og jeg var lei av å bli såret. Anonymkode: 0e4cf...33b
Forundret.. Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Jeg tenker litt som så at det å involvere seg igjen er jo å ta en risk på å bli såret.. Igjen. Altså, en utsetter seg jo alltid for muligheten til å bli såret når man involverer seg med andre. Men hun du holder på med har jo skikkelig bruk og kast mentalitet når det gjelder deg. Det er jo naturlig å forandre seg av slik, skjønner hun ikke det så er hun hvertfall ikke noe å samle på. Spør deh selv om du vil ha et så ustabilt forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 Ikke ta henne tilbake. Anonymkode: e55a8...f04 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 Oh lord, her var det mange ord og uttrykk som har blitt vridd og vrengt på. "Hun sitter som et spørsmålstegn" "gjentatte tillitsbrudd jeg har svelget". Jeg forstår det slik at hun har gjort det slutt hele fire ganger etter fylte tredve? Og nå har du fått nok. Forståelig nok. Følg magefølelsen din. Anonymkode: 65b47...48b 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 Jeg gidder fordi jeg er lei av å bytte partnere og bli kjent med nye personer som skal stå meg «nære» hele tiden. Jeg har mistet så mye mennesker at jeg kan ikke telle det på to hender. Med det så mener jeg død, flytting, krangling og andre nød ting som mobbing, osv... Jeg har opplevd så mye tillitsbrudd oppigjennom livet at nå er jeg ferdig... Men det hjelper liksom ikke å føle det og gjøre den største innsatsen jeg kan... Jeg begynner bare å bli bitter og resentful av hele greia. Jeg er fult klar over at jeg blir såret. Men det motsatte er å ha et liv i ensomhet, og det er ikke overdramatisert. Huh... Bytte alt igjen... Ja... Anonymkode: 39cd0...770
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 Tenker du elsker henne og innerst inne har lyst til å være sammen med henne. Ellers hadde du trukket deg for lengst, slik som hun herjer. Det beste er å gå, hun virker ustabil. Om du vil prøve igjen, må du gjøre dette på en annen måte enn tidligere. Selvrespekt er nøkkelord. Du kan også holde henne litt på pinebenken. Kan være et virkemiddel å si at du trenger tid for å tenke om du vil i forhold med henn igjen. I mellomtiden dater du andre for å se hvordan det føles. Anonymkode: 1b109...093 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker du elsker henne og innerst inne har lyst til å være sammen med henne. Ellers hadde du trukket deg for lengst, slik som hun herjer. Det beste er å gå, hun virker ustabil. Om du vil prøve igjen, må du gjøre dette på en annen måte enn tidligere. Selvrespekt er nøkkelord. Du kan også holde henne litt på pinebenken. Kan være et virkemiddel å si at du trenger tid for å tenke om du vil i forhold med henn igjen. I mellomtiden dater du andre for å se hvordan det føles. Anonymkode: 1b109...093 Ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ jeg blir sprø....... Jeg er virkelig ikke personen som holder folk på pinebenken.....:::....... jeg vet selv hvor smerte dritt det der er.............. Anonymkode: 39cd0...770
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ jeg blir sprø....... Jeg er virkelig ikke personen som holder folk på pinebenken.....:::....... jeg vet selv hvor smerte dritt det der er.............. Anonymkode: 39cd0...770 Jeg prøver jo bare ha en partner............. Hvor vanskelig skal det være.......... Anonymkode: 39cd0...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå