AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg skal pusse opp hybelleiligheten før ny leietager kommer. Forrige leietager brukte massevis av levende lys (stearin, telys), og rommet (ca. 20 kvm) er kraftig nedsotet. Vegger og tak var opprinnelig hvite, men er nå i en skitten gråtone med tydelige merker fra hvor det har hengt bilder. Jeg har prøvd å vaske med salmiakkvann. Kluten og vannet blir svart, og jeg ser jo at noe av soten blir borte. Men det er fremdeles mye igjen. Virker som om soten bare blir smurt utover? At mye ikke fester seg til kluten. Våger ikke male over før mer av soten er borte. Hvordan klargjøre vegger og tak her før jeg maler? Anonymkode: c3c96...466
Oppgitt78 Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Bruk sperregrunn først, og la den tørke skikkelig før du maler videre. Da er det ikke så farlig om det er litt belegg igjen på overflatene..
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 https://www.viivilla.no/heksesot/ Anonymkode: ea814...9e2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Jeg har vasket med sterk kraftvask. Spray på og tørk av med håndkle, vask så med mildt såpevann. Anonymkode: 53870...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå