Gå til innhold

Kjeder som snart dør ut, Deli de luca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lyst til å snakke om Deli de luca og hvordan kjeden er. Jeg har følelsen på at de ikke tjener så mye penger som før og at omsetningen er lav. Generelt er forretningsideen god men har hørt mye negativt om dem. Ansatte som ikke får riktig lønn, lønnsomheten er lav osv. Jeg føler også at butikkene er stuck i midten 2000 årene og det ser veldig utdatert ut. Utenom Esso bensinstasjonene,  sliter butikkene i Oslo sentrum har jeg hørt. 

Så hva tror dere? Kommer NorgesGruppen til å gi opp Deli eller kommer det en ny ide?

Anonymkode: c07c0...0de

• Nyttig 1
Skrevet

Når begynner du å snakke om Deli og hvordan kjeden er?

Anonymkode: 9cb7a...780

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er dette noe du ønsker å snakke om? Og du sitter å føler på omsetningen deres? Jeg skjønner ikke?

Anonymkode: 1ba2e...139

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei

Jeg har lyst til å snakke om Deli de luca og hvordan kjeden er. Jeg har følelsen på at de ikke tjener så mye penger som før og at omsetningen er lav. Generelt er forretningsideen god men har hørt mye negativt om dem. Ansatte som ikke får riktig lønn, lønnsomheten er lav osv. Jeg føler også at butikkene er stuck i midten 2000 årene og det ser veldig utdatert ut. Utenom Esso bensinstasjonene,  sliter butikkene i Oslo sentrum har jeg hørt. 

Så hva tror dere? Kommer NorgesGruppen til å gi opp Deli eller kommer det en ny ide?

Hvorfor basere seg på hva du føler og ikke fakta?

https://www.proff.no/selskap/deli-de-luca-norge-as/oslo/hovedkontortjenester/IGAOLNF10NZ/

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

De fleste butikker sliter om dagen. :) 

Anonymkode: c3487...cbb

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. En bekjent kalte deli de luca for en dinosaur. Passer perfekt til overskriften. 

En del stengte la jeg merke til i dag. Høye priser, gamle og slitte lokaler og ansatte som har dårlig lønn (138.00 per time) og dårlige arbeidsforhold

Anonymkode: f15cd...1c7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Deli er ferdig.

Anonymkode: 9cb7a...780

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Deli her jeg bor har henholdvis vært stengt siden mars 2020, og med høye pris, så er det vel ikke liv laga

Anonymkode: d09e9...29e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Deli her jeg bor har henholdvis vært stengt siden mars 2020, og med høye priser, så er det vel ikke liv laga

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

For noen år siden oppdaget jeg Deli de Luca for første gang. Vi hadde ikke fått den kjeden hit ennå. Jeg hadde hørt så mye skryt av så mye godt og flott, men jeg ble også litt skuffet over både priser og utvalg.  Like greit å gå innom en bensinstasjon.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke går innom med mindre jeg må. Alle butikkene deres som jeg har vært innom har vært nedslitte og shabby, det er dyrt der, maten er ikke god, det er ikke kaffen deres heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, kjøpte en burger på Deli og den var kald inni. Pomfrien var også søppel. Dyrt sted og dårlig mat

Anonymkode: 13b49...37f

• Liker 3
Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj, kjøpte en burger på Deli og den var kald inni. Pomfrien var også søppel. Dyrt sted og dårlig mat

Anonymkode: 13b49...37f

Håper du ba om ny mat eller pengene tilbake

AnonymBruker
Skrevet

Amen, amen

Deli er en døende kjede. 

Anonymkode: f15cd...1c7

Skrevet

Det kommer vel an på hvor Deli De Luca butikken ligger også da. Vi har en Deli De Luca rett ved kjøpesenteret, 5 minutters gange fra hvor vi bor. Den er også en bensinstasjon i tillegg. Vi har også kjøpt mat derfra og har ikke opplevd noe negativt. Den lever i beste velgående ennå og det tror jeg den vil fortsette å gjøre en god stund til. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deli var bra da de hadde masse amerikansk snacks og godteri som man ikke kunne få noen andre steder i Norge, i tillegg til at de hadde godt utvalg med varmmat og bakevarer i forhold til å være en kiosk. Problemet er at de ikke har utviklet seg, mens 7-eleven og Narvesen har begge pusset opp og oppgradert utvalget sitt, og ser dritbra ut nå (i hvertfall i Oslo). I tillegg får dagligvarebutikkene større og større utvalg med internasjonale snacks, og netthandel av snacks er også mer vanlig. 

Deli har ikke fulgt med tidene, og er bare shabby og dyrt i disse dager.

Anonymkode: 58239...a7f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Deli de Luca rundt år 2010. 

Anonymkode: a73c0...4cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Før var det jo gøy å gå på deli di Luca, nå handler det mest om å velge det minste ondet 🙈

Anonymkode: 73989...e14

Skrevet

Jeg husker jeg ble veldig begeistret da de dukket opp og ga 7-eleven konkurranse, med mye godt og spennende, deriblant nydelig iskrem. Det var da. Det har til de grader tapt seg, og nå velger jeg 7-eleven fremfor Deli når som helst. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trenger vi egentlig disse "matkioskene"? Dyrt og dårlig. Der er som regel en matbutikk like ved der du kan kjøpe deg noe bedre, eller fast food plass om du vil ha skikelig varmmat.. 

Anonymkode: 3a5f9...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...