AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hei Jeg har lyst til å snakke om Deli de luca og hvordan kjeden er. Jeg har følelsen på at de ikke tjener så mye penger som før og at omsetningen er lav. Generelt er forretningsideen god men har hørt mye negativt om dem. Ansatte som ikke får riktig lønn, lønnsomheten er lav osv. Jeg føler også at butikkene er stuck i midten 2000 årene og det ser veldig utdatert ut. Utenom Esso bensinstasjonene, sliter butikkene i Oslo sentrum har jeg hørt. Så hva tror dere? Kommer NorgesGruppen til å gi opp Deli eller kommer det en ny ide? Anonymkode: c07c0...0de 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Når begynner du å snakke om Deli og hvordan kjeden er? Anonymkode: 9cb7a...780 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Hvorfor er dette noe du ønsker å snakke om? Og du sitter å føler på omsetningen deres? Jeg skjønner ikke? Anonymkode: 1ba2e...139 4
Dankert Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei Jeg har lyst til å snakke om Deli de luca og hvordan kjeden er. Jeg har følelsen på at de ikke tjener så mye penger som før og at omsetningen er lav. Generelt er forretningsideen god men har hørt mye negativt om dem. Ansatte som ikke får riktig lønn, lønnsomheten er lav osv. Jeg føler også at butikkene er stuck i midten 2000 årene og det ser veldig utdatert ut. Utenom Esso bensinstasjonene, sliter butikkene i Oslo sentrum har jeg hørt. Så hva tror dere? Kommer NorgesGruppen til å gi opp Deli eller kommer det en ny ide? Anonymkode: c07c0...0de Hvorfor basere seg på hva du føler og ikke fakta? https://www.proff.no/selskap/deli-de-luca-norge-as/oslo/hovedkontortjenester/IGAOLNF10NZ/ 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har lyst til å snakke om Deli de luca og hvordan kjeden er. Jeg har følelsen på at de ikke tjener så mye penger som før og at omsetningen er lav. Generelt er forretningsideen god men har hørt mye negativt om dem. Ansatte som ikke får riktig lønn, lønnsomheten er lav osv. Jeg føler også at butikkene er stuck i midten 2000 årene og det ser veldig utdatert ut. Utenom Esso bensinstasjonene, sliter butikkene i Oslo sentrum har jeg hørt. Så hva tror dere? Kommer NorgesGruppen til å gi opp Deli eller kommer det en ny ide? Anonymkode: c07c0...0de De fleste butikker sliter om dagen. Anonymkode: c3487...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Definitivt. En bekjent kalte deli de luca for en dinosaur. Passer perfekt til overskriften. En del stengte la jeg merke til i dag. Høye priser, gamle og slitte lokaler og ansatte som har dårlig lønn (138.00 per time) og dårlige arbeidsforhold Anonymkode: f15cd...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Deli her jeg bor har henholdvis vært stengt siden mars 2020, og med høye pris, så er det vel ikke liv laga Anonymkode: d09e9...29e 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deli her jeg bor har henholdvis vært stengt siden mars 2020, og med høye priser, så er det vel ikke liv laga Anonymkode: d09e9...29e Anonymkode: d09e9...29e 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 For noen år siden oppdaget jeg Deli de Luca for første gang. Vi hadde ikke fått den kjeden hit ennå. Jeg hadde hørt så mye skryt av så mye godt og flott, men jeg ble også litt skuffet over både priser og utvalg. Like greit å gå innom en bensinstasjon.
Gjest ti10 Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 Må innrømme at jeg ikke går innom med mindre jeg må. Alle butikkene deres som jeg har vært innom har vært nedslitte og shabby, det er dyrt der, maten er ikke god, det er ikke kaffen deres heller.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 Æsj, kjøpte en burger på Deli og den var kald inni. Pomfrien var også søppel. Dyrt sted og dårlig mat Anonymkode: 13b49...37f 3
Gjest Mr Bergen Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj, kjøpte en burger på Deli og den var kald inni. Pomfrien var også søppel. Dyrt sted og dårlig mat Anonymkode: 13b49...37f Håper du ba om ny mat eller pengene tilbake
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Amen, amen Deli er en døende kjede. Anonymkode: f15cd...1c7
Kittykat Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Det kommer vel an på hvor Deli De Luca butikken ligger også da. Vi har en Deli De Luca rett ved kjøpesenteret, 5 minutters gange fra hvor vi bor. Den er også en bensinstasjon i tillegg. Vi har også kjøpt mat derfra og har ikke opplevd noe negativt. Den lever i beste velgående ennå og det tror jeg den vil fortsette å gjøre en god stund til.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 Deli var bra da de hadde masse amerikansk snacks og godteri som man ikke kunne få noen andre steder i Norge, i tillegg til at de hadde godt utvalg med varmmat og bakevarer i forhold til å være en kiosk. Problemet er at de ikke har utviklet seg, mens 7-eleven og Narvesen har begge pusset opp og oppgradert utvalget sitt, og ser dritbra ut nå (i hvertfall i Oslo). I tillegg får dagligvarebutikkene større og større utvalg med internasjonale snacks, og netthandel av snacks er også mer vanlig. Deli har ikke fulgt med tidene, og er bare shabby og dyrt i disse dager. Anonymkode: 58239...a7f 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 Jeg likte Deli de Luca rundt år 2010. Anonymkode: a73c0...4cd 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 Før var det jo gøy å gå på deli di Luca, nå handler det mest om å velge det minste ondet 🙈 Anonymkode: 73989...e14
FrankDrebin Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 Jeg husker jeg ble veldig begeistret da de dukket opp og ga 7-eleven konkurranse, med mye godt og spennende, deriblant nydelig iskrem. Det var da. Det har til de grader tapt seg, og nå velger jeg 7-eleven fremfor Deli når som helst. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 Trenger vi egentlig disse "matkioskene"? Dyrt og dårlig. Der er som regel en matbutikk like ved der du kan kjøpe deg noe bedre, eller fast food plass om du vil ha skikelig varmmat.. Anonymkode: 3a5f9...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå