Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg for rundt 7 mnd tid siden dreit på draget.. Forholdet jeg var i vurderte jeg å avslutte, men bestemte på et tidspunkt å satse på min nåværende kjæreste. I forkant av dette flørtet jeg vilt med en tidligere kollega over sosiale medier, han var på en måte alltid der, når kjæresten ikke så meg🙄 Pushet grensen og foreslo å møte han. I etterkant av dette angret jeg meg. Ingenting fysisk skjedde. 

Denne flørtinga pågikk over lengre tid kan man si, mens forholdet gikk dårlig. Tror bare vi begge likte oppmerksomheten, for ingenting fysisk har skjedd mellom oss noensinne. Har ikke flørtet med denne mannen på 7 mnd, men nå i helgen sendte han meg en "litt på kanten melding". Jeg svarte han ikke. Jeg skammer meg sånn. Er jeg et helt-for-jævlig menneske? 

Anonymkode: 03573...6a3

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skammer meg sånn. Er jeg et helt-for-jævlig menneske? 

Nei, du er veldig normal og vanlig. Du er som alle andre ikke perfekt, men du har et godt moralsk kompass.

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg for rundt 7 mnd tid siden dreit på draget.. Forholdet jeg var i vurderte jeg å avslutte, men bestemte på et tidspunkt å satse på min nåværende kjæreste. I forkant av dette flørtet jeg vilt med en tidligere kollega over sosiale medier, han var på en måte alltid der, når kjæresten ikke så meg🙄 Pushet grensen og foreslo å møte han. I etterkant av dette angret jeg meg. Ingenting fysisk skjedde. 

Denne flørtinga pågikk over lengre tid kan man si, mens forholdet gikk dårlig. Tror bare vi begge likte oppmerksomheten, for ingenting fysisk har skjedd mellom oss noensinne. Har ikke flørtet med denne mannen på 7 mnd, men nå i helgen sendte han meg en "litt på kanten melding". Jeg svarte han ikke. Jeg skammer meg sånn. Er jeg et helt-for-jævlig menneske? 

Jeg var i et forhold, som begynnelsen sier var,  jenta jeg hadde blitt kjent med strøk hånden sin oppover ryggen min, var lite jeg kunne gjøre som mann, det gikk rett til køys.. Jeg følte ingen anger  dagenderpå jeg gikk i meg selv og avsluttet forholdet. Vi er ikke uvenner idag 

Endret av Airman
Skrevet

Nei, ikke et dårlig menneske. Det er lurt å ikke gjøre samme tabbe igjen? 

Anonymkode: fb88d...fa0

Skrevet

Er du fortsatt interessert i denne mannen? 

Anonymkode: 9eb6f...dc9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du fortsatt interessert i denne mannen? 

Nei. Flørtet nok med han som en konsekvens av et forhold på hell.. 

Men jeg er nå blitt samboer og flørter ikke med andre menn. For meg ville dette vært et stort tillitsbrudd. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Flørtet nok med han som en konsekvens av et forhold på hell.. 

Men jeg er nå blitt samboer og flørter ikke med andre menn. For meg ville dette vært et stort tillitsbrudd. 

Du sier du ikke svarte på meldingen fra han. Hvis du vil gjøre det rette ift begge parter, bør du si klart ifra at du nå er lykkelig i forholdet du er i. Da får eks- kollegaen din klar beskjed, samt at du viser lojalitet overfor kjæresten din. 

Skrevet

Nei, hold det for deg sjøl og hold deg unna fyren. Du er bare et menneske, og du har bare flørta. Det kommer ingenting godt ut av verken å dvele på dette eller av å fortelle det til partneren din. 

Skrevet
21 timer siden, Airman skrev:

Jeg var i et forhold, som begynnelsen sier var,  jenta jeg hadde blitt kjent med strøk hånden sin oppover ryggen min, var lite jeg kunne gjøre som mann, det gikk rett til køys.. Jeg følte ingen anger  dagenderpå jeg gikk i meg selv og avsluttet forholdet. Vi er ikke uvenner idag 

Fordi du er mann så klarer du ikke å motstå fristelser?

Anonymkode: 79366...1ba

Skrevet

Menn motstår aldri fristelser.  

Anonymkode: a3470...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...