AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg har Minnebanken (Foto Knudsen) som app på tlf. Har et par tusen bilder der, fra opptil flere år tilbake. Nå får jeg opp at lagringsperioden er utgått, men at jeg ved å kjøpe et produkt får nye 12 mnd lagring. Ellers blir bildene slettet... Noen som vet hvordan jeg kan "få tak i/få ut" bildene? Er mye jeg vil ha og ta vare på, men er ikke interessert i å kjøpe produkter hvert år før å få lagre. Og så er jeg ikke noe god på sånne bildegreier, det finnes sikkert bedre alternativer? Anonymkode: ab10f...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Del Skrevet 1. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har Minnebanken (Foto Knudsen) som app på tlf. Har et par tusen bilder der, fra opptil flere år tilbake. Nå får jeg opp at lagringsperioden er utgått, men at jeg ved å kjøpe et produkt får nye 12 mnd lagring. Ellers blir bildene slettet... Noen som vet hvordan jeg kan "få tak i/få ut" bildene? Er mye jeg vil ha og ta vare på, men er ikke interessert i å kjøpe produkter hvert år før å få lagre. Og så er jeg ikke noe god på sånne bildegreier, det finnes sikkert bedre alternativer? Anonymkode: ab10f...b2b Det ville vel være bedre å kontakte de som drifter tjenesten, enn å spørre her....? Anonymkode: f45de...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Del Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ville vel være bedre å kontakte de som drifter tjenesten, enn å spørre her....? Anonymkode: f45de...518 Jo takk. Hvis alle skulle fulgt dette rådet hadde grunnlaget for kg forsvunnet😁 Anonymkode: ab10f...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Del Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo takk. Hvis alle skulle fulgt dette rådet hadde grunnlaget for kg forsvunnet😁 Anonymkode: ab10f...b2b Dessuten har ikke kg-brukerne som mål å selge noe eller opprettholde et kundeforhold, så man kan få kloke svar her også😊 Anonymkode: ab10f...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Dessuten har ikke kg-brukerne som mål å selge noe eller opprettholde et kundeforhold, så man kan få kloke svar her også😊 Anonymkode: ab10f...b2b Uavhengig av om man ønsker å selge et produkt eller ikke, tror jeg de som drifter en bildelagringstjeneste gir bedre svar på hvordan man får hentet ut bildene sine fra deres egen tjeneste enn tilfeldige kg-brukere..... Anonymkode: f45de...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå