AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Vil bare høre hva det ligger i det for deg? Anonymkode: d496e...3a3
Milky Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Et sextreff er når man treffes for å ha sex, og ikke noe mer enn sex 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 26 minutter siden, Badbunny skrev: Et sextreff er når man treffes for å ha sex, og ikke noe mer enn sex Skjønner. Ingen prat, kyssing, berøring, kosing osv? Anonymkode: d496e...3a3
Milky Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Ingen prat, kyssing, berøring, kosing osv? Anonymkode: d496e...3a3 Altså.. det er jo deler av sex. Er det virkelig folk der ute som har sex uten å prate, kysse, og ta på hverandre?? Det er jo umulig De gangene jeg hadde tilfeldig sex (flere år siden nå), så hadde jeg ingen interesse for kosing eller slikt etterpå. Når vi ble ferdig kunne han gå hjem. Hvis det er det du mente 2
Mæn40 Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Det hun sa🖕 Sånn bortsett fra at jeg hadde sex med det motsatte kjønn.
Milky Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Mæn40 skrev: Det hun sa🖕 Sånn bortsett fra at jeg hadde sex med det motsatte kjønn. Hermegås
Mæn40 Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Badbunny said: Hermegås Skyldig. Ihvertfall idag.
Milky Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, Mæn40 skrev: Skyldig. Ihvertfall idag. 😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 14 minutter siden, Badbunny skrev: Altså.. det er jo deler av sex. Er det virkelig folk der ute som har sex uten å prate, kysse, og ta på hverandre?? Det er jo umulig Det finnes. Lenge siden nå, en jeg var borti det noen ganger - de ville ikke kysse. det ble for intimt.. Merkelig greie egentlig. Og i fjor traff jeg en som gjerne ville kysse men var ikke noe særlig til å ta på, følte meg helt rart der jeg lå. Ble ganske skuffa og, det reduserer jo hele opplevelsen. Anonymkode: 6df49...b52 2
Milky Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes. Lenge siden nå, en jeg var borti det noen ganger - de ville ikke kysse. det ble for intimt.. Merkelig greie egentlig. Og i fjor traff jeg en som gjerne ville kysse men var ikke noe særlig til å ta på, følte meg helt rart der jeg lå. Ble ganske skuffa og, det reduserer jo hele opplevelsen. Anonymkode: 6df49...b52 Merkelig.. tror det hadde blitt veldig rart for meg å ikke kysse. Hva skal man liksom gjøre da? Stirre ut i løse lufta mens man holder på?😂 kyssing og ta på hverandre over alt er jo det som gjør det intimt og deilig 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 Dersom jeg kan få kyssing, beføling osv så er det jo ikke noe å trakte etter. Anonymkode: d496e...3a3
Bamseklemmer Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 (endret) 9 timer siden, Badbunny skrev: Merkelig.. tror det hadde blitt veldig rart for meg å ikke kysse. Hva skal man liksom gjøre da? Stirre ut i løse lufta mens man holder på?😂 kyssing og ta på hverandre over alt er jo det som gjør det intimt og deilig Du kan jo ta frem strikkinga di da eller ta deg en tyggis å blåse bobler?😅... neida, enig med deg og synes det er så umenneskelig... Nei sextreff er ikke noe for meg... Da lager jeg heller mat og åpner en fin rødvin, og når latteren er som på det høyeste kommer som regel kysset... og måten man blir kysset og klemt på er som regel starten på et fantastisk forspill... "Godhjertet Sniksextreff" heter det😂🤪 Endret 2. november 2020 av Bamseklemmer 2
Gjest Alterego666 Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil bare høre hva det ligger i det for deg? Anonymkode: d496e...3a3 Pulings. (Som alltid innbefatter kyss, beføling og småprat).
Gjest Middelmådig Skrevet 2. november 2020 #15 Skrevet 2. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil bare høre hva det ligger i det for deg? Anonymkode: d496e...3a3 Sex. Med alt det innebærer av intimitet, kyss/klinings/sug/slikk/bit/dask/fingring/pulings/vibrator/spank/lugging/fisting/anal/wet/tau/teasing/ydmykelse/kos/småprat og druer i pausene. Alt etter hvem jeg treffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå