AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hallo:) Jeg skal male stuen min, og må sparkle noen spikerhull her og der.. Men det jeg ikke klarer å bli klok på, er om jeg skal vaske før jeg sparkler eller etter at jeg er ferdig med å sparkle? Jeg synes det gir mest mening å vaske etterpå, så det ikke blir noe støvrester når jeg skal male.. men ser ut som at mange mener det er best å vaske først. Og så har jeg et spørsmål til angående sparkling: er det helt nødvendig å grunne hvis man skal male etter å ha punkt-sparklet? Skal male en hvit vegg lys beige om det har noe å si😊 Anonymkode: c1300...b86
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Du bør vaske både før og etter. Før for å fjerne fett og smuss som ligger på veggen, etter for å fjerne støv fra pussingen av sparkelmassen. Anonymkode: 1018f...95c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg tørket bare med en tørr klut etter pussing. Grunnet ikke, gikk fra noe hvitt til lyd grå. Anonymkode: 714c6...ddd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tørket bare med en tørr klut etter pussing. Grunnet ikke, gikk fra noe hvitt til lyd grå. Anonymkode: 714c6...ddd Ok, så du vasket først, sparklet og så malte?:) Anonymkode: c1300...b86
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Jeg pleier også å vaske først, så sparkle. Deretter tar jeg en tørr klut og går over veggen for å ta pussestøvet. Anonymkode: f63a4...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå