AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Har dere svømmebasseng i Hagen? Anonymkode: 5500f...197 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Hehe, nei, bor i leilighet i Oslo. Riktignok med god plass og det koster jo i byen. Anonymkode: 8f8f1...540 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Vi bor på Stovner i Oslo. Jeg har 1,2 mil i inntekt (systemutvikler sjef), mens kona er lege og tjener 900k. Vi har ikke svømmebasseng i Hagen. Anonymkode: e26fe...151 11
Jdz Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 (endret) Har rundt 1 mill men er bare meg. Bor i leilighet og kunne aldri tenkt meg enebolig og noe med plass til svømmebasseng (og hva skal man egentlig med det i mesteparten av Norge). Spisser ofte knekkebrød til middag, er kjedelig å bare lage mat til seg selv. Endret 1. november 2020 av Jdz 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Bor enebolig, og ikke noe svømmebasseng. Helt vanlige middager. Anonymkode: ca0fe...06c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Mye en kan lure på...🙄 Anonymkode: 8f220...96e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 Ikke jeg som tjener så godt (enda), men foreldrene mine har og hadde over 2 mill i samlet inntekt da jeg bodde hjemme. Vi var 3 barn og bodde i et ganske stort og fint hus utenfor Oslo, hadde et lite basseng på den ene terrassen, til middag spiste vi alt mulig. Var deilig å aldri trenge å tenke på penger når det kom til mat, vi kjøpte nøyaktig det vi ville ha da vi ville ha det. Spiste mye ute på dyre og fine restauranter, bestilte ofte med mat hjem, dro på kafé med moren min flere ganger i uken. I matbutikkene svei vi ofte av flere tusen kroner hver gang vi handlet, flere ganger i uken. Kjøpte masse frukt, bær, økologisk, mye godteri, desserter osv, og så aldri på prislappen eller kvitteringen, var alltid bare å lempe oppi handlevogna til den tøyt over... Vi hadde ofte middagsgjester i helgene og både jeg og søsknene mine hadde alltid med venner hjem daglig som også spiste mat hos oss. Var alltid fullt hus hos oss! Er heldig og takknemlig for at jeg vokste opp så privilegert og tok det aldri for gitt, jeg satte pris på det da og setter også veldig pris på det nå. Anonymkode: 9e5a5...e52 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 Bir i et helt vanlig hus på Ljan i Oslo. Har ikke svømmebasseng😆 Anonymkode: 73da5...5fd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 Lurer jo på hva de bruker pengene på. 🙂 Anonymkode: d5ef2...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 Jeg har vokst opp med foreldre som tjente veldig bra. Vi spiste helt ordinær mat, svært sjeldent takeaway, utenlandsferie hvert 3. år, bodde i et greit hus i et greit område, kjørte vanlig stasjonsvogn men de eier en luksushytte på fjellet og et fint sommerhus ved sjøen. Så pengene har vel gått i bolig. Anonymkode: 79f19...828 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 Bor i rekkehus, kjøper vanlig mat. Ingen dyre ferier. Det eneste er at vi er litt storflotte med å spise mat ute (lunch, kafe, restaurant). Sparer veldig mye i aksjefond. Anonymkode: 5018b...f04 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 Vi ligger på 8 mill samlet inntekt, Villa i. Bærum og spiser godt og sunt. Anonymkode: 79eed...ce1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Rike mennesker holder seg rike, fordi de stort sett forsøker å leve som relativt fattige mennesker. Men fattige mennesker risikerer å holde seg temmelig fattige, nettopp fordi de ønsker å leve som veldig rike mennesker... Anonymkode: a6d7d...c41 Dette, hverken foreldrene mine eller jeg hadde hatt god økonomi og masse penger på konto om vi hadde kastet penger ut av vinduet. Anonymkode: 8e2c6...718 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 Bor i en forstad i Bergen. Ikke basseng (herregud for et sløseri..). Spiser helt vanlige middager - i dag lettsaltet torsk med rotmos og poteter.. Anonymkode: d0e05...207 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #15 Skrevet 2. november 2020 Vi tjener ca 2,7 samlet. Bor i et veldig ordinært hus til ca 6 mill i Bergen. Sitter og ser ut i hagen nå, men der er det bare en trampoline, ikke noe svømmebasseng. Vi spiser helt vanlig middag, handler stort sett på Rema 1000, skuffende lite kanapeer og russisk kaviar. Tror ikke noen (selv ikke nær familie eller venner) vet at vi tjener så godt, og det synes ikke. Det eneste er at vi kjøpte en hytte for et par år siden, og at vi har kjøpt en litt dyr bil. Anonymkode: 87c75...563 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #16 Skrevet 2. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere svømmebasseng i Hagen? Anonymkode: 5500f...197 Bor i en helt vanlig leilighet i Oslo sentrum. Har ikke bil, går/sykler til jobb når det ikke er pandemi og hjemmekontor. Handler på Rema og spiser ofte vegetarmat. I dag har vi gulrotsuppe til middag. Kjenner ingen som har basseng. Tenker at 2 millioner er ganske vanlig inntekt og at det ikke er noen grunn til å bruke penger som fulle sjømenn. Anonymkode: e6eba...ae0 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #17 Skrevet 2. november 2020 1,7 samlet. Leilighet på Ullern. Skal skifte til hus om noen år. Blir ikke basseng. Spiser helt vanlig. Anonymkode: a25e5...448
NærNok Skrevet 2. november 2020 #18 Skrevet 2. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor i en forstad i Bergen. Ikke basseng (herregud for et sløseri..). Spiser helt vanlige middager - i dag lettsaltet torsk med rotmos og poteter.. Anonymkode: d0e05...207 Hvor i Bergen?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #19 Skrevet 2. november 2020 Absolutt ikke. Vi tjener ca 2,8 millioner samlet. Bor i en romslig leilighet, sentralt. Deler en på en bruktbil Er matinteressert så det går litt penger til mat, men er også opptatt av dyrevelferd så vi kjøper inn partier fra lokale bønder. Resten kjøper vi på Rema1000 da det er rimeligst. Har trekk til sparing, både pensjon, ny bil, oppussing, med mer, slik at vi slipper å ta opp smålån for slikt. Og liker å unne oss litt ekstra om vi er på restaurant eller på ferie. Vennekretsen har det omtrent likt. Ingen har basseng. Mange har hytte. Noen bruker mer på bil og mindre på reise enn oss. Anonymkode: 96529...72d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #20 Skrevet 2. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bor i en helt vanlig leilighet i Oslo sentrum. Har ikke bil, går/sykler til jobb når det ikke er pandemi og hjemmekontor. Handler på Rema og spiser ofte vegetarmat. I dag har vi gulrotsuppe til middag. Kjenner ingen som har basseng. Tenker at 2 millioner er ganske vanlig inntekt og at det ikke er noen grunn til å bruke penger som fulle sjømenn. Anonymkode: e6eba...ae0 2 millioner er litt under 4 median-inntekter i Norge. Det mest vanlige er å ha 1 median inntekt pr. person. Anonymkode: a25e5...448 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå