Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Sikkert ikke gravidtopp de heter, men jeg mener de som er stramme over puppene og er løse og går utover, singlet-aktige! Jeg har nesten en sånn, bare at det er et stykke foran som går utover og bak er det vanlig singlet, vanskelig å forklare men den er faktisk fin :P Grønn er den også forresten

så hva vil en olivengrønn slasksinglet passe best sammen med? Hvis jeg forklarte dårlig kan jeg lete etter bilde, ikke at jeg aner hva jeg skal søke på, så hvis en engel kom her med "sånn en?" etterfulgt av en link med riktig bilde ble jeg glad :D

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har ingen brune bukser, men da antar jeg sånne topper passer best sammen med bukser iallfall og ikke skjørt? Ikke vide bukser da? Det blir vel for mye vidhet da!

Gjest gjest1
Skrevet

Slike topper passer ikke sammen med skjørt. Det ser bare bumsete ut. Oppbrettede jeans og sko med litt høyde er ganske fint til.

Skrevet

vide topper passer best med stramme bukser ,og smale topper passer best medvide bukser ,synes JEG.

Skrevet

svart bukse, som ikke er vid. Da kommer fargen på toppen godt frem!

Gjest gjest1
Skrevet

Hmmm går det med svarte trange bukser som ikke er så trange at blodsirkulasjonen sprenger, men likevel er kroppsnær om du skjønner? Prøvde sammen med de mørkeblå jeansene mine og det så helt bolle ut, passer bare sammen med de lyse trange, men det blir jo litt rart og kun gå med dem til den toppen alltid :)

Skrevet

Jeg har en topp som høres ut som din. Fordi bakstykket på min er veldig ettersittende, er den faktisk finest til bukser m litt vidde. Jeg har fått mye ros når jeg går med den sammen duse army-piratbukser og høyhelte sandaler. Høres sikkert rart ut, men toppen og skoene er ganske pene og buksa tøff, så det gir litt sånn halvpyntet uttrykk

Gjest gjest1
Skrevet

Ettersittende på ryggen er det ja, tenk på det som en helt vanlig singlet som bare er sydd på et forstykke som kun sitter fast øverst under puppene og flagrer hvor enn det vil, men singletstoff under også så klart!

Eneste to vide buksene jeg har er en grønn en og en kamuflasjemønstret, tror ikke de vil passe sammen med det :--/

Gjest Anerikke
Skrevet

Har flere topper som den du beskriver, to i grønt, og jeg syns de passer absolutt best til trange jeans. Og espadrillos...

Gjest gjest1
Skrevet
Og espadrillos...

Hmmm hva er dettee? Enlighten me :D

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)
Smale jeans!

:Nikke::Nikke::Nikke: Espadrillos er kilehælsko/sandaler i bast eller no`lignende materiale. Altså sandaler med hæl som går langs under hele foten. Litt vanskelig å forklare, men du har sikkert sett mange av dem i det siste!

Endret av Anerikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...