Lorton Skrevet 1. november 2020 #1 Del Skrevet 1. november 2020 Hvordan er Jerf tightsene? Bruker bare famme nå for tiden. (techna og essential-tightsene). Nysgjerrig på Jerf sine, siden de minner litt om lululemon av utseende. Hvordan er de til å løpe? Hvordan er de i Strs? Komfortable? Kan de sammenlignes med noen andre tights? Kjøpte en "2-pack" med Bumpro tights, likte ikke passformen - er redd for at Jerf er av samme type 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Del Skrevet 2. november 2020 Hei! Jeg syns de er ganske like Famme - bortsett fra at de er tykkere i stoffet, og kanskje har litt mer «hold in» effekt. Hvis du liker seamless-tightser, så liker du sansynligvis jerf 😊 Anonymkode: 232c3...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg kjøpte også Bumpro 2-pack og ble heller ikke spesielt fornøyd 😅 Liker de jeg har fra Jerf mye bedre! De er veldig behagelige, normale i str og sklir ikke ned. Litt tykkere stoff enn Femme som personen over her skriver. Anonymkode: a7525...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg har en fra Jerf. Jeg er fornøyd med materialet (resirkulert polyester), men rumpa er helt flat i dem. Har ikke søm der, så rumpa forsvinner liksom litt. Men de er behagelige. Tykt stoff og sitter godt ellers. Anonymkode: eede3...58b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg syns de er for tykke og varme, i hvert fall til å trene i innendørs. Har ikke forsøkt å løpe ute i veldig kaldt vær ennå, så det kan hende at de ikke føles så tykke, varme og ukomfortable da. Anonymkode: a882a...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorton Skrevet 3. november 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 3. november 2020 Takk for svar! Liker famme sine vortex tights, sånn bortsett fra at de ikke er så flatterende rundt magen 😂 at de er tykke i stoffet er et pluss nå når vinteren kommer, så da prøver jeg meg på de 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå