Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt i badekaret og hadde en spøkefull tone, trodde jeg, der jeg spruter vann i ansiktet hans og ler litt idet han skal reise seg opp av badekaret. Har ikke registrert her enda at jeg har sagt noe som har irritert han men det har jeg visst, for han tar vinglasset sitt og kaster resten som er i det midt i ansiktet mitt, og går. 

Jeg selvfølgelig sitter igjen litt i sjokk. 

Rødt flagg? 

Anonymkode: 4445e...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja!! 😳

Anonymkode: 48302...460

• Liker 16
Skrevet

Hvor stort rødt flagg? Har ikke mye erfaring her dessverre. Men føler en alarm går litt i meg. Er det grunn for å gå? 

• Liker 1
Skrevet

Nei, herregud. Du kastet vann på han, han kastet vin på deg. Hva faen er forskjellen.

Blir så utrolig lei av alle dere som roper rødt flagg av bagateller, mens deres medsøstre lever i reell vold. 

Så dramatisk er man bare hvis man har en personlighetsforstyrrelse. Har du det? Hvis ikke, la det ligge. 

Anonymkode: 0fd71...cf7

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stort rødt flagg? Har ikke mye erfaring her dessverre. Men føler en alarm går litt i meg. Er det grunn for å gå? 

Ingen normale folk gjør som han gjør. Gjør deg selv tjenesten å dra NÅ,  før det er for sent 

• Liker 25
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi satt i badekaret og hadde en spøkefull tone, trodde jeg, der jeg spruter vann i ansiktet hans og ler litt idet han skal reise seg opp av badekaret. Har ikke registrert her enda at jeg har sagt noe som har irritert han men det har jeg visst, for han tar vinglasset sitt og kaster resten som er i det midt i ansiktet mitt, og går. 

Jeg selvfølgelig sitter igjen litt i sjokk. 

Rødt flagg? 

Hva sa du da? 

Vin i fjeset er egentlig en kvinnes trumfkort ved fornærmelser...   

Om det er rødt flagg kommer helt Ann på hva du sa. Sa du at han hadde mikropenis så fortjente du vinen i fjeset.

Anonymkode: d9633...5f3

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen normale folk gjør som han gjør. Gjør deg selv tjenesten å dra NÅ,  før det er for sent 

Ingen normale folk kaster vann på andre heller. 

• Liker 6
Skrevet

Hans reaksjon er veldig dramatisk, i forhold til hva som ble sagt. Så da er det for meg  en deal breaker. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe slemt/sårende/upassende/drøyt/fælt/lite snilt. 

Vi hadde en normal samtale. 

Men han tar veldig påvei av veldig små ting og tar seg lett nær av ting, og tar ting i verste mening. 

Ts

• Liker 5
Skrevet

Ingen normale folk kaster vann på andre heller. 

Det var noe vi drev med for gøy da det holdt på å skje. Litt tulling i badekaret bare. 

Skrevet
Akkurat nå, Hmmmmmm skrev:

Hans reaksjon er veldig dramatisk, i forhold til hva som ble sagt. Så da er det for meg  en deal breaker. 

Hun kastet vann på han!

I en annen tråd er det en dame som kaster vann på en dame som har vært utro med mannen hennes. Hun lurer på om det kan føre til bekymringsmelding. Det mener mange at det kan og bør det.

Hva faen er forskjellen på vann og vin når man sitter i badekaret? Er det kjønnsforskjeller det egentlig er snakk om her?

• Liker 5
Skrevet

Det er noe helt annet enn å sprute vann i fjeset. Man må kjenne noen godt for å tørre å gjøre noe sånt, og da i en lek, ikke som en avslutning i en diskusjon. 

Anonymkode: 1b98f...917

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som han sliter med litt av hvert. Jeg hadde ikke giddet sånn drama. Han er for ustabil. 

Anonymkode: 6e3ac...856

• Liker 17
Skrevet

Det var noe vi drev med for gøy da det holdt på å skje. Litt tulling i badekaret bare. 

Dere gjorde det samme mot hverandre. Likevel mener du at når han gjorde det, da er det rødt flagg?

• Liker 2
Skrevet

Høres jo bare ut som han tullet siden dere tullet..e bare og dykke under vann og koble det av deg..

Trenger ikke og forlate han fordi han bare hadde det gøy i badekaret, HADDE vært noe annet om dette skjedde utenfor badekar.

Anonymkode: 993a3...645

Skrevet

Det er noe helt annet enn å sprute vann i fjeset. Man må kjenne noen godt for å tørre å gjøre noe sånt, og da i en lek, ikke som en avslutning i en diskusjon. 

Anonymkode: 1b98f...917

Nei, det er det aldeles ikke. Herregud! Kom med fornuftige argumenter snart. 

Gjest Bamse20
Skrevet

Er du med på leken så må du tåle streken.

Skrevet

Hun kastet vann på han!

I en annen tråd er det en dame som kaster vann på en dame som har vært utro med mannen hennes. Hun lurer på om det kan føre til bekymringsmelding. Det mener mange at det kan og bør det.

Hva faen er forskjellen på vann og vin når man sitter i badekaret? Er det kjønnsforskjeller det egentlig er snakk om her?

De lå jo tross alt i vann, de lekte trolig med vannet fra før. Veldig spesielt å kaste glassets innhold på den andre i sinne. 

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...